geen RD ........... niet zwanger!!!

hoi dames

vanochtend maar weer een test gedaan. ik zit nu op dag 41 (op dag 35 ook test gedaan deze was negatief) dus ik dacht ws iets te vroeg maar helaas  weer een negatieve test. maar die RD zijn er ook nog niet en ik voel ook niet dat ze snel zullen komen

Vanochtend naar de huisarts geweest maar daar wordt je ook niet echt wijzer van
Ik moest deze twee weken maar zorgen dat ik niet zwanger zou kunnen worden en dan voor de vakantie( 3juli) maar een test doen zodat ik zeker wist dat ik niet zwanger op vakantie   zou gaan  en dan zou ik van haar een kuurtje kunnen krijgen die mijn cyclus weer op gang zou moeten brengen. Toen ik vroeg of dit clomid was zei ze nee, dit is een middel die  vrouwen tijdens een vakantie gebruiken om NIET ongi te worden, en het moet mijn cyclus weer (dus ongi worden)  op gang brengen. ik snap dat niet

Ik heb een mk gekregen op 25jan dit jaar en na een curretage gestopt met bloedverlies op 8 maart. 40dg later ongi en 33 dg weer en nu zit ik al op dag 41 en nog niets. Wie ken dit??

Ik weet dat een lichaam raar in elkaar steekt maar ik heb er toch geen fijn gevoel over dat het nu al 41 dgn duurt terwijl het hiervoor 33 was. Ik weet nu ook niet waar ik rekening mee moet houden, volgens de testen ben ik dus niet zwanger maar waar blijven die RD dan???
Ik had niet gedacht dat ik het nog eens zou zeggen maar ik zou blij zijn als die RD er komen want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben

Liefs Danielle

Het medicijn waar jouw dokter het over heeft is waarschijnlijk primolut.

Dat moet je dan 10 dagen slikken en dan wordt je ongesteld.

Ik heb dit ook een keer gehad. Ik ben zelf ook onregelmatig en heb een aantal keren een belachelijk lange cyclus gehad, met een negatieve test.
Toch denk ik dat er dan wel heel pril iets heeft gezeten. Ik heb al meerdere keren miskramen gehad en mijn lichaam stoot dat altijd veel te laat af. Dus bij die keren ben ik er vanuit gegaan dat dat ook zo was.
Daarom heb ik op een gegeven moment de thermometer maar weer gepakt om een maandje te temperaturen.
Dan zie je ook wanneer je eisprong ongeveer is.

Ik heb daardoor ontdekt dat mijn eisprong niet altijd op tijd is. Ik ben nu zwanger en mijn eisprong in deze cyclus is ook wsl pas rond dag 32/33 geweest.
Terwijl ik ook cycli heb gehad van 32 dagen totaal..........

Succes

gr mama van MD

Terug
Bovenaan