Geen reactie´s

Ik wordt helemaal moedeloos van dit forum, heb vandaag een aantal reactie ´s gegeven en helemaal niets komt er door. Ook heb ik vragen er op staan die de ene keer er wel op staan en de andere keer verdwenen zijn. bv vraagje over synto spray heb hier op gereageerd kijk ik terug is de hele vraag verdwenen op de site. Hebben jullie dit ook ?
 
Ja....erg he? weet natuurlijk niet of dit wel doorkomt. Ik heb ook al enkele berichtjes op het forum...maandclub mama's gezt, maar daar is steeds ook de helft weg en dan later staat het erweer. Ik hoop ook dat de redactie er snel wat aan gaat doen.
Groetjes Renate
 
gewoon om gek van te worden. ik moet zeggen als dit nog langer duurt dan zal ik deze site vergeten, het is te frusterend. Ook raar dat reactie een dag later verdwenen zijn.

ik mis trouwens ook een bericht van de redactie van jonge gezinnen, maar blijkbaar vinden hun deze site ook niet belangrijk genoeg anders hadden ze dat allang gedaan.

linda
 
Helemaal onderin staat volgende en vorige, misschien is je berichtje inmiddels op een volgende pagina beland?
(Je berichtje over syntocinon heb ik daar in ieder geval wel gevonden)

Groetjes Freda
 
Terug
Bovenaan