geen reacties

ik heb nu al tig keer vragen gesteld op dit forum maar nog nooit een antwoord gehad !!!!
jammer hoor !
volgens mij het allemaal clubjes hier !

ik ga op een ander forum kijken !
effe kijken of ik daar mer antwoorden vind .

liefs x

Jacq, ik heb gereageerd op je vraag van 09-04-2004 21:48:49 (sorry, vergeten mijn naam in te typen, dus anoniem), maar ik kan je geen antwoord geven (en dus ook niet verder helpen) als je niet terug reageert! Jammer hoor, dat je zo reageert, misschien waren die andere vragen die je stelde echt door niemand te beantwoorden. Ik geloof niet dat hier clubjes zijn hoor, we zitten allemaal in het zelfde schuitje, en we zijn best bereid om te helpen!
Ik hoop dat je toch nog eenkeertje kijkt en snapt dat we de kwaadsten niet zijn hier!

Hoi, jammer dat je weggaat. Ik kijk af en toe eens en af en toe typ ik eens iets mee. Misschien had je een moeilijke vraag? Je bent vrij om te kiezen hoor, waar je heen gaat. Misschien kom je nog eens terug. Of typ op meerdere forums, dat doen er veel. Ik kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent als niemand reageert. Als ik een vraag heb en ik ben thuis, kijk ik heel vaak even of er al iets is. En als er dan steeds niets is, dan is de lol er snel af. Krijgen we nog een herkansing van je?
Marijke
Mocht je weggaan wens ik dat je het zwanger worden forum niet lang nodig hebt, omdat je zwanger bent.

hoi jacq ik krijg ook niet altijd antwoord op m,n vragen en tuurlijk er zullen gerust mensen hier zijn die elkaaar al een beetje kennen ik ben ook nog niet zo lang op dit forum maar als je het geen kans geeft weet je het ook niet ik hoop dat ik je hier nog een keer zien want ik denk dat ik ook namens anderen praat zal ik het jammer vinden als ik je hier niet meer zie want je hebt veel baat bij dit forum gr manuela

Terug
Bovenaan