geen rekening houden met pffffffff word er zo moe van

hoi hoi

ja sverre heeft een koe melk allergie en fam van vriend houd daar dus geen rekening mee lijk wel een politie agent. nee mag hij niet o ja denk pfffff.

zaterdag ook weer bied iemand hem een soepstengel aan en dan heeft hij het beet en mag hij het van mij niet op eten dus groot drama. maar heb het goed aangepakt iets wat hij wel mag gegeven. maar wordt er zo moe van he is een klein beetje na denken.

zo ben ik ook weer kwijt kan er zo boos over doen he. net zoals we zouden blijven eten bij het pannekoeken huis ja kan maar niet met sverre dus we zijn lekker naar huis gegaan en hebben lekker zelf gegeten.

nou doei doei lucy

hebben jullie dat nou ook? of ligt het aan mij.

Hi Lucy,

Heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee. Maar ik snap je frustraties volkomen, maak het wel eens mee dat je iets niet wil en een ander het toch gewoon doet bij je kind!
Je bent natuurlijk geen politieagent, je wilt gewoon het beste voor je kind enne een ander hoort dat gewoon te respecteren hoor!! Vooral in het geval van een allergie, lijkt me dat zeker belangrijk!!
En voor Sverre is het natuurlijk al helemaal niet leuk, wordt eerst lekker gemaakt door een ander en dan mag hij het toch niet! Die snapt dat natuurlijk niet dat dat voor zijn eigen bestwilletje is!

Ik wens je heel veel succes, enne nog even voor de duidelijkheid je bent echt geen agentje hoor!!
Ligt dus ook zeker niet aan jou!

Groetjes,
Bianc.

Ik vindt ook dat je geen agentje bent.

Vindt het eigenlijk ook niet meer dan normaal dat je eerst de mamma vraagt of haar kindje iets mag hebben voordat je het aan het kindje geeft...

Maar ook hier gaat het nog wel eens mis omdat sommige familieleden het in hun enthousiasme vergeten... Gelukkig is mijn dochter niet allergisch, maar ik wil gewoon niet dat ze veel suiker/zoet eet en al helemaal niet vlak voor het eten.

Hoe vervelend ook misschien je moet het dus maar 1000 x herhalen. Misschien komt er een dag dat de boodschap overkomt.

Heel veel succes.

Marielle

Hoi Lucy,

wat balen voor je!
Gelukkig werkten onze familie en gastouder wel goed mee, toen Lars niet tegen lactose kon.
Sinds kort kan hij daar gelukkig wel weer tegen en er gaat een wereld voor hem open: nu mag hij wel chocola en uit de melkbeker van papa drinken.
Het is voor ons zo wel een heel stuk gemakkelijker geworden.
Ik hoop, dat Sverre ook de kans krijgt om over zijn allergie heen te groeien!

Sterkte, Marijon

Terug
Bovenaan