geen ritme en drinkt niet de hoeveelheid die zou moeten?

A

Anoniem

Guest
Hallo !

Mijn dochter is nu bijna 16 weken oftewel drieen halve maand oud.
Ik gaf vnl borstvoeding maar nu ik weer werk ben ik dit gaan combineren sóchtends en sávonds/s'nachts krijgt ze bv. Echter overdag dus de fles maar ze wil niet meer drinken dan ongeveer 90 cc per keer. En dan na drie uur komt ze weer. Het cb zget dat ze nu 180 cc mag op 5 voedingen maar dit red ik nooit niet. I s dit heel erg?
Ze weegt nu 6 kilo en daar zeiden ze verder niks over dus neem aan dat het ok is.
Maar waarom drinkt ze dan zo weinig? Ze is verder gewoon een vrolijk meisje.
Ook heeft ze geen echt ritme wat slapen betreft dit verschilt echt per keer qua hoelang en wanneer terwijl ik er wel een regelmaat in probeer te stoppen. Eten een uurtje a anderhalf spelen en dan slapen.

Herkend iemand dit en of heeft iemand advies en tips?

groetjes nathalie

Ons ritme is ook wij hebben geen ritme.
Ik probeer het wel maar mijn dochter doet het gewoon niet
Ik probeer wel steeds zo uit te komen dat ze een 900 cc voeding per dag krijgt en om 22.30 de laatste fles. Dan slaapt ze namelijk de nacht door.
Maar de ene keer komt ze om 6.00en vandaag was het zelfs 7.45.
Maar meestal is het ongeveer 7.00
en soms drinkt ze dan 200 cc en wil ze om 9.00 alweer en de andere keer slappt ze op 100cc door tot 11.00.
Ik laat het maar los zolang ze genoeg op een dag drinkt en op tijd de laatste fles krijgt.
als jou kindje een tevreden indruk maak voldoende poept en plast zou ik me niet teveel zorgen maken.
Het ene kind heeft nu eenmaal meer nodig dan een ander.

Terug
Bovenaan