<p style="text-align: left;">Hallo iedereen!</p><p>Ik vroeg me af of er misschien meer mensen met dit "probleem" zitten en eventueel tips voor ons hebben.</p><p>Bij onze dochter van 5 maand is er echt geen vast ritme in te krijgen overdag. Ze krijgt 's avonds altijd rond 19:00/19:30 uur de laatste fles en gaat dan op bed, dan wordt ze áltijd standaard wakker om 5:00 uur (soms alleen voor de speen en soms moet ze echt een fles) daarna slaapt ze verder tot 6:30/7:00 uur.</p><p>Omdat ze dus soms om 5:00 uur al een fles krijgt en soms om 6:30/7:00 uur pas kan ik nooit vaste voedingstijden hanteren en moet ik vaak puzzelen om weer op 19:00 uur te komen voor de laatste fles.</p><p>Ook kan ze nog niet echt lang wakker blijven, meestal zo'n 2 uurtjes, waardoor ik fruithapjes en groentehapjes echt ergens tussen moet proppen (ook niet op vaste momenten dus). Soms krijgt ze gewoon geen hapje omdat er simpelweg geen tijd voor over is.. En straks met 6 maand moet ze natuurlijk gewoon "avondeten" dus ik ben echt bang dat het een zootje wordt qua dagindeling..</p><p>Oja, omdat ze dus vaak op verschillende tijden voeding krijgt zijn haar slaapjes ook niet op vaste tijden.</p><p>Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!</p><p> </p>