Hoi hoi, ik heb een dochter van 10 dagen oud. Ik geef borstvoeding met een tepel hoedje (omdat ze mijn tepel niet goed binnen kan houden) Sind ik deze heb ik het voeden wel een heel stuk beter gegaan. Alleen er zitten soms dagen tussen dat er totaal geen ritme zit in haar voeding. De ene dag word ze vanzelf na ongeveer 3 uur wakker voor haar voeding, soms vraagt ze meerdere keren in een uur en dan zit ze ongeveer 18 min aan de borst. Vannacht werd ze ongeveer rond de 2 a 3 uur wakker voor haar voeding en tegen de ochtend wou ze dus weer meerdere keren in een uur. En nu was ze bijna niet wakker te krijgen voor haar voeding en heeft er iets meer als 4 uur tussen gezeten. Na dat ze eindelijk wakker werd heeft ze een paar tuigen genomen en viel ze alweer in slaap. Zijn er ouders die hier ervaring mee hebben of dit herkennen? Hebben jullie misschien tips hoe ik haar makkelijk wakker kan krijgen ik heb haar luier meerdere keren verschoond, haar temp gemeten, en zelfs met een natte langs haar billen gegaan. Hier kan ze zo doorheen slapen.<br />