Geen rust in m'n kont (en hoofd)

Pff word ff gek van mezelf. Ben heel de ochtend al aan t schoonmaken/opruimen. Nu ligt de kleine meid op bed en ik op de bank. Maar ik kan gewoon niet relaxen.
Ben eigenlijk wel erg moe en de misselijkheid zooo zat. Zit in m'n hoofd alleen maar met babynamen enzo. Op de echo leek t n jongetje, en moet hier toch ff aan wennen merk ik. (natuurlijk niet negatief bedoelt maar is n omschakeling voor me)
En ben zo aan t hopen dat de placenta deze keer wel komt en ik deze week wel n kraamweek zal hebben en niet na de bevalling door hoef te rennen voor m'n gevoel.
Jee sorry meiden. Ik moest dit ff kwijt. En o ja ik ben (nog maar) 12 weken hoor.
Nou ik ga toch even proberen m'n hoofd leeg te maken.
Groetjes.
 
Kunnen ze echt met 12 weken al zo zeker zijn over het geslacht van je baby??volgens mijn verloskundige(die al 36 jaar in het vak zit)kunnen ze pas vanaf 16 weken met zekerheid zeggen of je een jongen/meisje krijgt.dus zal me niet al te veel focussen op een jongetje!maar heb al wel gehoord dat je het bij jongetjes sneller ziet als bij meisjes.

en verder ik heb nog nooit veel rust gehad....ben ook veel aan het opruimen en poesten ook nu al.met 11 weken zwangerschap.
en was er net een beetje vanaf want heb na de zwangerschap van mn zoontj ook nog lang last van gehad.
liefs jootje
 
Hoi, ik heb gewoon geen energie en te misselijk om activiteiten te ondernemen. Dus ook geen schoonmaakwoede haha.
Ik heb de 12 weken echo gehad en er is een theori. Bij ons kwam er voor 70% een jongetje uit. Maar is 70%. Bij 16 weken gaan we voor de pretecho en dan gaan we echt zien wat het wordt

Denk aan je zelf

x yvonne
 
Haihai,
Ik had in het begin van mijn zwangerschap echt geen puf, maar nu wil ik van alles doen terwijl ik eigenlijk rustiger aan moet gaan doen. Ik ben inmiddels 23 weken en 6 dagen dus zit al over de helft en mijn buik begint me af en toe wel in de weg te zitten. Wat dat betreft kan je denk ik beter de onrust in je kont hebben als dat nog niet zo is haha!
Over de echo, tsja ik weet het niet. Ik had mijn eerste echo toen ik 9 weken was en toen konden ze natuurlijk wat het geslacht betreft nog niets zien. Met de 20 weken echo was het wel heel duidelijk een jongetje.
Ik heb ook altijd gehoord dat ze het pas met zekerheid kunnen zeggen na 16 weken en zelfs dan worden er nog wel eens fouten gemaakt.
Veel succes ermee in ieder geval! Enuhm... een jongetje is toch ook leuk? ;-)
 
Terug
Bovenaan