Geen rust...

Ha meiden!

Ik krijg maar geen rust in mijn koppie.. De grootste verbouwing en het vuile werk is achter de rug en er hoeft alleen nog schilderwerk verricht te worden... Een kast moet nog gemaakt worden in de speelkamer en hier en daar een plankje opgehangen worden. Helemaal niet veel meer, want daarna is ook echt alles klaar, tot aan de babykamer aan toe..Maar toch heb ik geen rust en wil t liever vandaag allemaal klaar hebben als gisteren...

Herkennen jullie dat gevoel??

Hey

ja snap wat je bedoelt. Ik ben op het moment echt van het opruimen. De zolder is klaar, en ben nu op me gemakje alle kasten aan het doen! Maar ik heb een paar bekken wat totaal niet mee werkt :S

Maarre ik heb jou eigenlijk nooit gehoord over een verbouwing ;) wat moet je allemaal nog schilderen? ik zou zeggen doe het wel rustig aan, en denk goed aan jezelf!

Liefs,

Ja, ik ben ook wel wat onrustiger soms. Gewoon omdat ik weet dat er, als alles goed gaat natuurlijk, iets moois op komst is! En ik heb een vrij nare periode achter de rug waarvan ik nou aan het bijkomen ben en daar word ik ook weer blijer, onrustiger, van.
En al het geregel eromheen soms.
Lijstjes maken is voor mij heel heilzaam, net zoals het doorstrepen ervan!!

Vanacht werd m'n zoontje even wakker en daarna 2 uur zelf wakker geweest, gewoon omdat ik uitkijk naar het eerste ritje op de nieuwe bakfiets vandaag!!! (en zorgen voor een goed slot, de kwaliteit, het bergen van dat ding....)

Maar ik zeg, Lijstjes maken!!!! Werkt perfect!

@lovertjuh

Ik heb een behoorlijk grote schoonheidssalon naast ons huis (voormalige garage die we uutgebouwd hebben). We hebben het werkgedeelte van de salon verkleind (in het werk gedeelte een balie laten maken) We hebben nu een doorgang gemaakt in de muur van de woonkamer (gat in muur zagen en deur erin) naar t voorste gedeelte van de salon, wat we nu dus gaan inrichten als speelkamer. Nu moeten we dus alle wanden sauzen in de speelkamer, de lange wand in de woonkamer want daar is een deel overheen gestuct. Verder hebben we boven alle kamers opgeknapt en van het simpele washok hebben we kastkamer gemaakt..Dussss heel wat werk is er al verricht. Nu dus nog wat wanden sauzen en alle deuren en kozijnen nog... Bijna klaar... :)

Terug
Bovenaan