Geen samenleving bij 3 follikels?

<p>Wij zijn nu bijna een jaar bezig met proberen zwanger te raken, halfjaar mmm. Pcos geconstateerd. </p><p>Clomid deed niets, daarna overgegaan met spuiten. </p><p>1e echte kans is deze ronde er zijn drie rijpe follikels. Maar nu hebben wij een samenlevingsverbod. De follikels zijn 19-19-24</p><p>hoe groot is de kans dat deze allemaal bevrucht raken en zouden jullie je aan dat samenlevingsverbod houden?</p><p>ik krijg dan wel geen pregnyl om eisprong gecontroleerd te laten zijn, maar er komt natuurlijk een eisprong aan...</p>

Dat is idd het advies vanuit het ziekenhuis. Omdat er een kans is dat het een 3ling zou kunnen zijn. 
De kans dat dit echter gebeurd is erg klein. Ik zou gewoon klussen hoor :)

Ik had 2 eitjes en nu 1 dochter :) ik zou zelf het risico wel nemen haha, maar dat is natuurlijk iets wat je voor jezelf moet afwegen! 

Ik sluit me bij bovenstaande aan. Als je het financieel, fysiek en mentaal ziet zitten om een drieling groot te brengen dan kun je het risico nemen. Ik ken twee gezinnen met een drieling (waarvan één spontaan en de andere na medisch traject) en het is tof, maar heel pittig. En vlak de zwangerschap met bijkomende risico’s niet uit! Wij hebben ons tijdens onze IUI dan ook aan het verbod gehouden. Een tweeling zagen we wel zitten, maar die keer bij drie en vier follikels hebben we aan ons voorbij laten gaan ?

Terug
Bovenaan