geen sap of iets dergelijks willen drinken

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Teun is 9 maanden en drinkt erg weinig naar mijn idee. Tenminste naast de melkflessen. Hij drinkt 2 flessen melk dus 400cc. En 1 keer per dag 60 cc roosvicee. Diksap lust ie niet, ranja niet. Heb vanalles geprobeerd, maar drinkt maar hij drinkt maar weinig. Heeft hij het dan niet nodig? Eet wel fruit, zit ook vocht in.
Graag advies
Groetjes ilse

hoihoi, wat je evt ook kan proberen, een vriendin van me deed dit bij haar kindjes

klein beetje magere yoghurt mengen met water, is fris en ze krijgen zo ook vocht binnen, misschien vind die kleine van jou dit ook wel lekker??

liefs linda

hallo
wat je ook kan proberen is de vruchtensap van friso de sinasappel variant de meeste kindjes vinden die wel lekker en ik gaf appelsap gemend met water die diksap vind ik zelf ook niks maar je moet opletten dat je het niet te zoet oja de siroop van roosvicee bosvruchtenje kan de vruchtensap van friso bij kruidvat halen en je kan   het ook mengen met water nou veel succes groetjes

Mijn dochtertje wiegerde eerst ook sap, maar nu we erachter zijn dat we het gewoon een beetje warm moeten naken drinkt ze het alsof haar leven er vanaf hangt!

Inmiddels is ze 10 maanden en drinkt ze het wel koud maar het liefste heeft ze het nog steeds warm!

Tis het proberen waard!

gr Jonneke

volgens mij hebben ze het nog niet echt nodig, beetje warmer maken kan soms helpen en soms kan je bv melk steeds een beetje meer verdunnen (als het dan warm weer is krijgt ie toch genoeg vocht binnen)

Terug
Bovenaan