geen sex

Maybe ben ik de enige hier...

Maar sinds 25 weken wil ik geen sex meer. Erg rot voor mijn vriend, maar ik heb er gewoon geen zin in met die dikke pens. Voel me helemaal niet lekker daarbij. Ik verwen hem soms wel, maar we gaan niet over tot sex. Omdat hij weet dat ik dit niet wil, respecteerd hij dit.

Ik vroeg me alleen af hoe jullie dit vinden? Ben ik nu egoistisch bezig?

Liefs,
 
hahahhahahahaha,

bij mijn eerste wilde ik alleen maar sex.........maar mijn man niet, bang dat hij de baby raakte.

Nu met de 2de soms wel, soms niet.
Ik het begin moest ik er niks van weten. Voelde me misselijk en zo. Een paar weken verder had ik wel weer zin en nu neemt het weer af.
Gelukkig heeft mijn man er ok geen problemen mee. Het wordt langzaam ook wat onhandiger (19 weken). het is idd elkaar 'zo' verwennen en als het tot sex komt dan ik op de zij en hij dan achter mij. Lepeltje lepeltje heet dat (geloof ik).

Maar je bent dus echt niet de enige.
Zolang jij en je man er maar over kunnen praten of met elkaar eens zijn. Je wil niet hebben dat je man te kort komt en het ergens anders gaat zoeken !!!

maar wat er ook gebeurt..........jij moet alleen doen wat JIJ prettig vind. Ga niet met tegenzin iets doen. Sex is een teken van liefde niet van verplichting !!!!!!!!!

ps en voel je niet schuldig !!
 
Hey Bali,

Geen zorgen hier hetzelfde! heb er ook totaal geen zin sommige momenten wel maar die komen maar heel weinig voor haha
Zolang je goed met je partner erover kan praten en verteld wat je daarbij voelt en hij ook...is dat het allerbelangrijkste... je lichaam is even met wat belangrijkers bezig ;-)
Een vriendin van mij wil niks anders nu ze zwanger is...het verschilt echt per persoon, maar inderdaad het belangrijkste is....schaam je er niet voor en praat erover....
Het komt echt allemaal weer terug!

liefs
 
Ik heb dus het tegenovergestelde probleem...

Ik zou elke dag de hele dag door wel sex willen hebben maar mijn man wilt het niet... Hij is een beetje bang geworden... Als je relatie goed is lijkt me dat toch geen probleem?? Op sexueel gebied kan/mag je nooit de ander dwingen tot iets... Praat erover en lekker knuffelen, zoenen en het ouderwetse handjes werk (of mondjes werk hihi) kan ook heeeeeeeeeeeel erg fijn zijn toch!
 
ik wil nog steeds wel sex.. ben nu bijna 25 weken en mijn vriend ook, niet heel vaak meer maar toch nog eens per week...

had in het begin wel meer zin, wou alle dagen wel. dat is nu wel wat minder

 
sex staat bij ons even in de ijskast. ik heb er geen zin in en als ik zin heb doet het erg veel pijn zodat we weer moeten stoppen. Mijn man accepteert dat en wil liever geen sex als ik er niet van kan genieten. Vind het rot voor hem maar het zit er gewoon even niet in en hij begrijpt dat helemaal. Voel me weleens schuldig maar daar helpt hij me weer overheen. Egoistisch vind ik het niet, wij vullen het anders in. Lekker knuffelen of een heerlijke massage en uiteraard zijn er nog genoeg dingen dan sex.
 
Hier is het wisselend, dan wel zin dan niet, maar wordt er ook wel een beetje moe van dat andere mannen vaak denken dat een vrouw alleen maar sex wil als ze zwanger is en dus aan mijn vriend gaan vragen, oh jij hebt zeker niks te klagen. Vind dat toch echt te ver gaan, maar ja. Soms heeft hij niks te klagen, tja en soms ook wel ;-)
 
@ vlinder10
ik hoor juist het tegenovergestelde : oo je vrouw is zwanger dus zal je wel droog staan.
Of zoals een goede vriend van ons.....hij kon zich niet voorstellen dat wij sex hadden ?!?! Hoe denk je dan dat ik zwanger ben geworden ?????
Ha hahahahahahhahahahha
 
Terug
Bovenaan