geen slaapje meer...

A

Anoniem

Guest
Ik heb er al eens eerder een topic over geopend. Over het middagslaapje. Mijn dochtertje wil nu echt niet meer slapen 's middags. Ze is nu 20 maanden. Eerst dacht ik dat het een fase was en dat was ook zo. Meestal sliep ze nog wel 's middags. Maar nu lukt het echt niet meer. Ze geeft er gewoon niet meer aan toe. Ze is wel moe. Daarom ligt ze nu al in bed. 18:19 uur! Ik hoop dat het het weer veranderd. Gelukkig mag ik eigenlijk niet klagen, want 's nachts slaapt ze altijd goed. Toch ben ik benieuwd of er al meer kindjes zijn die het slaapje al eens overslaan (terwijl je dat eigenlijk niet wil natuurlijk).

Groetjes Babybelle

Hoi hoi,

Rik slaapt echt nog 1,5 a 2 ur smiddags, maar zijn nichtje (is ook 20 maanden) wil ook niet meer!! En mijn schoonzus vond dat ook niet leuk enzo, maar ja wat doe je eraan. Het ene kind slaapt nou eenmaal meer als het andere??

Succes ermee!!

Liefs Saskia

Ik ben ook erg benieuwd tot welke leeftijd kindjes een middagslaapje houden. Mette gaat er in ieder geval nog elke middag in.

gr.Ing

Ilona slaapt gelukkig (mag ik dat zeggen?) ook iedere middag. Haar broer zit een beetje in een wel/niet fase. Hij is nu net 3 geworden. De ene middag slaapt ie van 13.00 tot 15.30 uur en de andere middag niet!

x miranda

Mijn ventje van 20 maanden slaapt elke middag nog 2 tot 3 uur.
Ik werk op een kinderdagverblijf en de meeste kindjes slapen wel tot 3 jaar. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen!

als merel thuis is slaapt ze meestal van 12.00 tot 15.30 maar o wee als ze bij de oppas is of we zijn om wat voor reden niet thuis.
geloof dan maar niet dat mevrouw gaat slapen he.
Knuffels mee muziekdoosje mee het is af en toe net zo een volksverhuizing.
tegenwoordig proberen we het niet eens meer.
In de auto slaapt ze   als we wat verder gaan wel altijd vrij makkelijk. zowel op de heen als terugrit

Gelukkig hoef ik voor me werk vaak pas om 16.00 te beginnen. kan ze slapen tot 15.00 voor ze naar de oppas gaat.

Terug
Bovenaan