geen slaapjes meer...

A

Anoniem

Guest
Zijn er nog meer kinderen die na 18 maanden overdag niet meer slapen? Mijn dochter slaapt nog maar een half uurtje in de kinderwagen als we wandelen en anders slaapt ze niet meer. Ik vind dit best vroeg hoor met 18 maanden. Vond het wel lekker om zelf nog even rust te hebben als ze sliep en nog wat huis tuin en keuken dingetjes te kunnen doen! Het is nooit een slaper geweest overdag. Gelukkig slaapt ze 's avonds en 's nachts heel goed.
Dus eigenlijk mag ik niet klagen!

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Ik zou er van genieten! Feline slaapt overdag nog wel goed (2 uurtjes) Maar ik ga dit inkorten omdat ze 's nachts echt verschrikkelijk slecht slaapt de laatste tijd.

groetjes Maris

Hoi
Nee...dit herken ik niet. Ik heb echte slaapkoppen denk ik wel eens.
Sven slaapt 1 keer per dag en dan meestal wel 3 uur achter elkaar! En dan 's avonds zonder problemen weer erin tussen 19 en 19.30 uur.
Maar hij is ook erg actief, zit geen seconde stil dus ik denk dat hij daarom zoveel slaap nodig heeft.
Mijn oudste 2 hadden ditzelfde ritme....in de ochtend moeten we ze alle3 wakker maken om op tijd op school te zijn....
Met enige regelmaat balen wij dat de school al om 8.30 begint...
Erg luxe dus!

Succes ermee, ik begrijp dat je het jammer vind...die slaaptijd gebruik je ook graag even voor jezelf toch?
Groet van Anouk

Mijn oudste was ook vrij snel door zijn middagslaapjes heen. met anderhalf jaar sliep hij ook niet meer. Af en toe nog in de kinderwagen. Tja, dan is het niet anders. Het is alleen zo jammer, want in het uurtje dat ze normaal zouden slapen (of paar uurtjes) kun je nog wat dingen voor jezelf doen, of eindelijk het huis een beetje opruimen...

Ik ben er juist mee bezig Birgit naar 1 slaapje te krijgen. Ze is een slechte slaper, maar ze heeft t echt nodig! Op de opvang slapen ze van 12 tot half 3, maar dat lukt hier niet echt.. Ik probeer t te rekken tot half 12 door weg te gaan enzo. Maar als ik haar echt beu ben slaapt ze nog 2 keer per dag hoor...

Ze is ook wel altijd vroeg wakker, rond 6 u dus dat scheelt ook. Elk kind is anders natuurlijk...

Terug
Bovenaan