geen (sorry) meer

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden

kunnen we wat afspreken?
Geen (sorry) meer als we het over slijm hebben.
Iedereen heeft het er wel eens over en idd echt smakelijk is het niet, maar als je vragen of opmerkingen hebt hoef je toch geen sorry te zeggen.
Ik denk dat bijna iedereen op dit forum het wel eens over draderig slijm, rood slijm of bruin slijm heeft gehad (en anders komt dit nog wel) Eigenlijk is dat toch heel iets natuurlijks, iedereen heeft ermee te maken. En ik vind persoonlijk dat je je daar niet voor hoeft te veranotschuldigen. Sorry zeg je als je iets fout hebt gedaan toch?????

Dus laten we het gewoon lekker over dat (vieze) slijm hebben en geen sorry zeggen, afgesproken?

groetjes Daan

hey daan,
ik wilde het eens hebben over groen slijm zo lekker blubberig met een echte verotte geur , kan dit komen doordat ik me niet meer gedouched heb vanaf de kerst 2004 of zo??????
whaaaaaaaaaaaahahhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahaha geintje!!!!
nee je hebt groot gelijk geen sorry meer bij slijmverhalen
liefs tamaar

Nou Tamaar
dat ligt eraan is het slijm alleen groen en blubberig of zitten er ook rode puntjes op

groetjes

nou die rode puntjes zitten er alleen op rond mijn ei want dan is het slijm wat vloeibaarder en weet je het stinkt het meest als je zo n week voor nod bent als dat zowat korreliger is lijkt op n opgewarmde goudvis in het zuur ofzo hihihi

Nou Tamaar
je weet me wel op t ebeuren zeg.
Nou ik weet niet waar jij allemaal last van hebt , maar das niet goe......................
zou maar eens naar de dokter gaan

ik denk dat ik dan onder de duoche moet van ome dokter maar is wel lachen bij n inwendige echo... whaaaaaaaaaaaaaahahahhahhahaha

Terug
Bovenaan