Geen speen

Hey dames!

Allemaal in de zon?
Ga zo alles klaar maken voor de 1e bbq dit jaar!

Ik lees bij velen van jullie dat de kindjes de speen of (bijna) duim pakken, maar Gideon moet van beiden niks hebben!
Helaas valt er dan ook weinig te sussen; huilen= HONGER!!!
Fles heeft ie binnen 10 minuutjes leeg, dus dan zou je toch denken dat hij nog zuigbehoefte heeft...
Maar zodra de buik weer vol zit, is alles vergeven en vergeten en kan ie er weer tegenaan haha

Nog meer kindjes zonder speen?

-xxx-

Ja hoor hier ook Jochem word woest als je een speen wil geven haha.
Neigt wel naar zijn duim maar heeft die handigheid nog niet zal ik maar zeggen.
Maar inmiddels ook hier huilen is honger......daarna is ons mannetje tevreden.....meestal dan he!

liefs louise

Fedde wil ook geen speen. Ik heb wel aantal x geprobeerd als troost middel maar nee. Hij trapt er niet in! Duim ook niet.
Alle vingers tegelijk gaan wel de mond in! Huilen is hier ook drinken of lekker bij mamma op schoot. Oja of moe zijn en niet willen slapen!

hier alleen de speen wanneer er honger is.. maar meestal huilt ze dan toch nog gewoon door. zodra ze de voeding zelf makkelijker uit kan stellen gaat de speen weer weg

hier ook geen speen.... tenmnste niet voor lang.. hij wil er best wel ff een minuutje op sabbelen maar dan ist genoeg.. over het algemeen spuugt ie em direct uit. en duimen doet ie ook niet.. krijgt zijn duim dan ook nog niet in zijn mond hahaha... probeert het wel es. maar dat slaagt nog niet.

Hoi,
Hier een speentje bij het in slaap vallen overdag, meestal spuugt ze hem binnen 2min uit en dan leg ik hem opzij!
De nachten valt ze zonder speen in slaap!
Ik ben er mee begonnen omdat ze haar duim pakte en dat vind ik niks, is veeeel moeilijker af te leren en ik zit niet te wachten op een scheef gebitje,,haha

Hier precies het zelfde als bij MJ. Na enig aandringen pakt hij overdag de speen om in slaap te vallen. s nachts slaapt ie zonder speen..

Mijn oudste wilde ook niks en dat is toch wel het makkelijkste en de middelste zuigt op zn vingers..dat vind ik ook niks, maar helaas niks meer aan te doen..

Terug
Bovenaan