Geen start IUI

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik had gisterochtend een afspraak in het zknhuis voor begin IUI, uitleg, medicatie, prikinstructies etc. Maar zover zijn we helaas niet gekomen. Wat blijkt: mijn uitslag van de kijkoperatie was niet goed en moet nog met de professor worden besproken, probleem met rechtereileider. Ivm onderzoek waar mij aan mee doen moeten beide eileiders goed zijn. Ok, zeggen wij dan 1e x maar gewone IUI we zijn hier nu toch. Weer overleg, nee kon ook niet professor moest er eerst naar kijken. Verdorie zeg, ik heb die kijkoperatie op 11 april gehad en hoorde in de weken daarna maar nix van het zknhuis, dus zelf gebeld hoe zit dat nu, ik wordt straks weer ongesteld: wel/geen start IUI zonder afspraak met gyn?? Nee hoor mevrouw u kunt gewoon beginnen met IUI. Ok, zeker weten, ja zeker weten we hebben het nagevraagd. En dan zit je daar gisteren en dan gaat het hele feest dus niet door. Weer een maand wachten voor niks. Ik ben zo boos en teleurgesteld en verdrietig. Weet me gewoon even geen raad. Nu gingen ze dan in elk geval wel regelen dat ik voor mijn volgende NOD (5-6) een afspraak had gehad met de gyn zodat we dan (mocht de IUI nog een optie zijn) zouden kunnen beginnen. Al met kloten dus. Zo moest het ff kwijt, het gekke is, ik kan er de laatste tijd heel goed mee omgaan, juist omdat we deze mnd zouden starten met IUI en nu dus niet. Ga denk ik maar ff van het mooie weer genieten en mezelf eens goed verwennen.
Lfs Scorpy

Hoi Scorpy,

Inderdaad gewoon zwaar .......... Ik heb op 5 april een kijkoperatie gehad en daarbij bleek beschadigde eileiders. Ik hoop dat je met 1 goede eileider aan IUI mag beginnen. Zorg inderdaad maar eerst een afspraak bij de gyn.

Vind het ook wel vreemd dat je geen vervolgafspraak op je kijkoperatie hebt gehad. Dat had ik namelijk wel.

In iedergeval heel veel sterkte en succes voor de komende maand en ga je inderdaad maar eens lekker verwennen. Als je je zo voelt dan moet je dat gewoon even doen. Heb ik laatst ook meteen gedaan. haha de winkels zijn nu bijna leeg.

Veel liefs

groetjes

Nicole

hoi Scorpy,

Wat ontzettend balen zeg.
Vervelend als ze in het ziekenhuis tegenstrijdige berichten geven.
Sterkte.

Belle

Hoi Scorpy,

Wat ontzettend Kl.......te voor je. Je denkt dat er nu eindelijk iets ga gebeuren, wordt het weer terug gedraaid. Erg frustrerend, het duurt allemaal al zo lang.
Nou meid, houd moed en idd leuke kleren helpt erg goed (heb ik ook gedaan na mijn miskraam hahahahaha). Heb toen allemaal leuke kleren gekocht die ik anders niet aan zou kunnen in de zomer, maarrrrrrr er gaat niets boven een dikke buik
Ik duim voor je

Kruimel

he scorpy, Ook wij zouden deze maand beginnen met onze eerste iui behandeling. We proberen al 3 jaar een kindje te krijgen. We zijn onverklaarbaar onvruchtbaar. Ben donderdag naar gyn geweest voor follikelmeting en had 19mm. Ze wilden niet die zelfde dag iui doen en vrijdag waren ze dicht ivm bevrijdingsdag en in het weekend doen ze ook geen iui. Ik baalde ook enorm. Vind het ronduit belachelijk dat ze in het weekend geen iui doen. Alsof je je eisprong kunt plannen.!!! We waren ook enorm teleurgesteld.

Terug
Bovenaan