geen stevige borsten meer

A

Anoniem

Guest
hallo

ik vraag me af hebben jullie ook dat je borsten niet meer zo stevig zijn als voor je zwangerschap

ik heb nooit grote gehad maar wel gewoon stevig
nu na 2 kinderen   2 ongeloofelijke stuwingen en bij de eerste borstvoeding
moet ik zeggen het is niet wat het ooit geweest is hahahahaahh
ze hangen nog niet maar een push up is zeker niet verkeerd

hebben jullie dit ook

groetjes soraya

Mijn borsten zijn nog steeds een cup groter (nu E) ivm borstvoeding denk ik. Verder merk ik er niet veel aan. Hangen deden ze altijd wel een beetje en helaas mag ik mijn Marlies Dekkers nog niet aan..........die zitten zo heerlijk.
Groetjes

Ik moet zeggen dat ik dat niet herken.....ik heb al vanaf mijn 12e geen stevige borsten meer (toen zijn ze in één jaar tijd 2 cuppen gegroeid en dat heeft mijn huid niet goed verwerkt....).

Maar ik moet zeggen dat mijn borsten niet veranderd zijn na  6 mnd borstvoeding bij mijn eerste en ik verwacht dat ook niet na de borstvoeding bij mijn tweede.

Ik heb ook altijd begrepen dat het niet van de borstvoeding is dat ze evt slapper worden, maar van de zwangerschapshormonen ...??

gr mama van MD en JA

mijn borsten waren na de bevalling en na de stuwing echt van de slappe theezakjes.
nu is melvin bijna 8 weken en moet zeggen dat ze alweer behoorlijk stevig zijn.

ook zijn ze nog steeds groter als voor de zwangerschap. nu hoeft dat van mij niet zo had al een D nu dus E hoop da ze nog een beetje inkrimpen.

maar er is dus misschien nog hoop

Shenaya is 7 weken en mijn borsten beginnen nu weer een beetje stevig te worden..
Ik heb minder over dan voor de zwangerschap ze zijn enorm gekrompen :p

Op dit moment zijn mijn borsten prachtig vol en fier rechop, met een enorm decollete ertussen wat mijn man erg prachtig vindt. Helaas voor hem mag hij er niet aankomen want ze zijn nog even voor Roef gereserveerd... Ben benieuwd hoe ze er na de bv uitzien...

ben ook benieuwd hoe ze er straks uitgaan zien... ik had altijd een mooie stevig B. maar nu ik BV geef zijn ze echt hugh. Ben tijdens de zwangerschap gegroeid naar D en nu is het echt een E. Echt ongelovelijk. Manlief vind het er ook mooi uitzien. Maar zegt wel dat hij wel hoopt dat ik straks weer er zo uitzie als voor de zwanegrschap. Ben beniewd.

Hooi,

Ik herken het slappe borsten verhaal wel..Mijn borsten zijn wel iets slapper, ze hangen iets meer, maar niet echt veel. Ik hoop eea met trainen van de borstspieren op te kunnen lossen. en anders is het ook geen ramp.

ben tijdens zwangerschap van E naar G gegaan en met BV naar H. Na 4 weken moest ik BV  stoppen en ben nu sinds een week weer  terug op E. Pas dus eindelijk weer in mijn "normale" BH's, wat ik wel fijn vind. Het valt dus allemaal wel mee, voor zover ik kan zien. Manlief zit er nog net zo graag aan als tijdens de BV en voor de zwangerschap, dus daar geen problemen (hihi).

Esther

Terug
Bovenaan