geen stip

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik voel me dus al 2 weken zwanger... pijn in de borsten, misselijk, moe, je kent het wel. Woensdag had ik ongesteld moeten worden, niets dus. Dus vanmorgen getest. En je raad het al: geen stip in het midden (ik heb de predictor).

Jammer, maar helaas. Maar goed waarom voel ik me dan zo.

Ok ik weet het, ik moet geduld hebben. We wachten nog een weekje en dan doen we nog een test. (is maar goed dat ik de dubbelverpakking gekocht heb!)

Vanavond uit eten, ik denk dat ik lekker een wijntje neem!

Gefeliciteerd voor iedereen die wel stippen of streepjes had. Degenen die aan het wachten zijn, ik voel met je mee! Bah, ik vind het ineens niet meer zo leuk.....

toedeloedoe

hoi cami

tja dat wachten, dat is echt een test. wat vervelend voor je dat het negatief was.
zelf zit ik ook in die fase.
ik zit nu op dag 39 van mijn periode, twee testen: ja negatief.
ik wil nu alleen nog maar ongi worden...................... dus ik hoop dat dat snel komt want dan kunnen we snel door naar de volgende ronde.
he geniet lekker van dat wijntje en ik hoop dat je over een paar dagen een dikke vette positieve test hebt

groetjes mayo

He Mayo

Dank je wel! Ik weet nu dat er nog meer mensen zijn met het zelfde probleem. Ik hoop ook voor jou dat het snel goed komt.

Ben je al bij de huisarts geweest? En hoe voel jij je?

Succes en hopelijk tot snel (wie weet in het november forum)

Cami

hee cami
ik ben nog niet bij de ha geweest maar bel op dag 50. kan ik in ieder gavel om een bloedtest vragen dacht ik.
ik heb wel een dikke buik, rommelde buik, zere tepels en het genantste Sorry veel afscheiding.
jij veel succes en hou me op de hoogte , kunnen we elkaar een beetje steunen
groetjes mayo

Dag Cami,

Ik zou geen wijntje doen ! Misschien ben je wel zwanger.

Hallo,

Met Predictor, duurt het heel lang voordat je een stip krijgt. Je moet dus ontzettend veel hormonen in je urine hebben om een stip te krijgen, je hebt kans dat je met een gewone kruidvat test wel al een dikke streep hebt.....
Om deze reden koop ik dus nooit Predictor, zonde van je geld en je zit langer in de zenuwen......

Heej Cami,

Ellendig,he, die onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Sterkte en succes!

Groetjes, Tessje.

Ja, dat heb ik ook gehad. Negatied bij predictor, positief bij clear blue.
Ik zou idd nog een keer testen.

Terug
Bovenaan