geen streep, dus geen eisprong ?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over ovulatietesters.
Ik heb de tests gebruikt tijdens de periode dat ik mijn eisprong moest hebben, maar de test gaf steeds niks aan, wel gewoon de controlelijn dus de test was wel goed uitgevoerd.
Betekent dat dat ik geen eisprong heb gehad? Of geeft de test eigenlijk altijd wel een streep aan in de periode dat je je eisprong hebt , omdat je lichaam toch sowieso dat hormoon aanmaakt?
Ik weet het niet, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Owja: hoelang duurt je eisprong eigenlijk? 24 uur?

Groetjes!

Hoi ik heb ze ook gebruikt.
Bij mij gaven ze een heel licht streepje,dan is het eigenlijk negatief volgens de bijsluiter,toch ben ik deze ronde zwanger geraakt.
Ik weet niet wanneer je begonnen bent met testen?
Volgens mij "moet"dat vanaf dag 8 na je ongie tot aan dag 24.
Zou het kunnen dat je eisprong misschien later is gekomen?
Wel raar als er niks is gebeurd.
Ik wens je veel succes en duim voor je.
Laat je nog eens horen of het goed gekomen is?
Liefs Mikkie

hoi allemaal ik heb zelf ook ovulatietesten gebruikt eerst van het merk sensi test en toen clear blue en als laatste van de apotheek en er staat overal bij dat je twee gelijke streepjes moet hebben ik had de eerste keer een duidelijke controlestreep en een lichtere teststreep en volgens de bijsluiter heb je de piek nog niet bereikt en moet je de dag erna weer testen ik heb toen weer getest en weer hetzelfde en ik werd toen ongeveer 14 dagen later ongesteld dus ik heb wel een eisprong gehad maar volgens de test dus niet! ik vertrouw die test dus nu ook niet meer helemaal. verder heb ik wel een onregelmatige cyclus en wil heel graag zwanger raken en hoop dat het zo ook lukt ondanks de onregelmatige cyclus,ik wens je verder succes met testen en hou me als je wil op de hoogte! groetjes miranda

hoi mammie V
ik ben vorige maand begonnen met ovu-test van clearblue, die gaf in de uitgerekende week idd wel duidelijk aan een piek te hebben. Nu met sensi-test aan de gang en vandaag vaag 2e streepje. Dit betekent dat ik nog even paar dagen door moet testen om te kijken wanneer mijn piek is. Ik heb wel vertrouwen in die dingen. Ik zit  vanaf vandaag  wel buiten mijn "vruchtbare week", maar dat kan gewoon. Een lijf is niet op kalenders ingesteld, ondanks dat veel sites je dat wel willen doen geloven. Het is verstandig om bij een cyclus van 25-30 dagen van dag 8 t/m dag 24 te testen. Die sensitesten zijn niet zo duur. dus wees niet bang, je hebt hem waarschijnlijk gewoon eerder of later, net als ik deze maand.
Succes
xxx Annette

Terug
Bovenaan