geen streepje ook geen ongi???

A

Anoniem

Guest
hoi dames

nou heb ik gister een test gedaan. ik weet het het was wat aan de vroege kant maar kon niet meer wachten. die fabrikanten verdienen bergen goud aan ons wachten de dames zonder geduld.
ik moest eigenlijk vanochten ongi worden maar helemaal niks.
ook mijn buik rommeld niet zoals het hoort te doen bij ongi.
normaal begin ik 2 a 3 dagen van te voren al met wat licht bruine afscheiding maar nog helemaal niks.
gister wel erg ruikende urine erg vies
ppppffffff hoe lang moet ik nou wachten met weer testen want de test van gister was negatief of beter gezegd maar 1 streep ook niet heel licht een 2e te ondekken.
vorige zwangerschap zagen we pas een streepje naar 8 weken!!!!!!! welke test werkt het beste ik heb nu die van de etos in huis??
gr
csharky

Hoi csharky,

Soms snap je het ook niet he! Daarom wil ik eigenlijk ook niet nu al testen, want het is zo balen als je te vroeg test en je bent wel zwanger. Word je volgens mij alleen maar meer onzeker van. Ach, ik heb er hiervoor ook al 3 testen doorheen gejaagd voor niets!
Ik koop trouwens wel altijd een Clearblue test, want toen ik zwanger raakte van mijn eerste had ik eerst een eigen merk gekocht van etos of kruidvat, weet niet meer. Maar die gaf een heel vaag streepje en toen ik de volgende dag CB gebruikte gaf die meteen een knalblauwe streep. Dus vandaar..... Die paar euro meer maakt me dan ook niet uit.

Nou, heel veel succes de komende twee dagen. ik zal voor je duimen!

Groetjes!

Terug
Bovenaan