Geen symptomen 5 weken zwanger

Hallo,

Ik ben (ongepland) zwanger van mijn derde kindje. Ik denk rond de 5 weken. Ik had wat vage klachten waardoor ik al een vermoeden had. Echter heb ik sinds een aantal dagen helemaal geen klachten meer, op slecht slapen en de hele dag moe zijn na. Ik meen me te herinneren dat ik bij mijn vorige zwangerschappen al pijn aan mijn borsten had en misselijk was. Moet ik me zorgen maken??

Nee hoor geen zorgen  elke zwangerschap is anders .
En je hoeft niet perse ziek of symptomen te hebben wil het goed zitten.
Ik heb bij mijn 2 zwangerschappen amper tot geen symptomen gehad en al helemaal niet ziek .
En toch zijn ze goed gegaan .   

Bij mij begonnen de symptomen tussen de 6 en 7 weken. 5 weken is nog heel vroeg en het hcg nog erg laag. Dus logisch dat je nog geen (grote) klachten hebt. En klachten komen en gaan, dat zegt verder niets over of de zwangerschap goed gaat of niet. Maar het maakt het wel spannend ?

5 weken is nog super vroeg. Dan ben je eigenlijk pas 1 week zwanger dus nee heel normaal geen symptomen. Sommige krijgen pas na 3 maanden symptomen 

De eerste 3 maanden van mijn zwangerschap was ik alleen hondsmoe. Maar voor de rest nergens last van.
Na 13 wken begon bij mij de HG ellende.
Ik zou me geen zorgen maken, want inderdaad iedere zwangerschap is anders.
Succes met je zwangerschap.

Terug
Bovenaan