Geen symptomen meer

<p>Hallo,</p><p>Ik weet sinds afgelopen zaterdag (nu dus 5 dagen) dat ik zwanger ben. Nu bijna 5 weken zwanger. Ik had al dit voorgevoel. Ook een paar symptomen al voor het testen: lichte buikpijn en flink vermoeid. </p><p>Sinds een paar dagen is het voorgevoel van zwanger zijn verdwenen en ook geen enkel synptoom meer. Ik ben hierdoor enorm onzeker. Wie heeft ook deze ervaring maar wel wel verder een goede zwangerschap gehad?</p>

Hallo gebruiker!
Ik ben nu 11 weekjes zwanger. Buiten vermoeiheid heb ik zelf ook geen kwaaltjes! Misschien ben je wel een van de geluksvogels, geen misselijkheid, duizeligheid of noem maar op. Als je je echt zorgen maakt kan je altijd contact opnemen met je verloskundige, daar zijn ze voor toch!
waarschijnlijk heb je je voorgevoel niet meer doordat je kwaaltjes had verwacht.
Hoop dat er niks mis is!
liefs?

Hey, dankjewel voor je snelle reactie. Vanaf wanneer had jij de vermoeidheidsklachten dan? 
Ja klopt, kan inderdaad wel contact opnemen alleen aangezien ik nog geen 5 weken zwanger ben, verwacht ik niet dat ze al iets kunnen betekenen.
Ik heb over twee weken de eerste echo, een vroege echo ivm een tussenliggende vakantie. 

Liefs, Judith

Geniet van je zwangerschap meid!
geen kwaaltjes betekent niet direct dat er wat mis is. 
Vermoeiheid begon bij mij met meet 5/6. Ik was aan de eind van de dag gewoon kapot!
ik had zelfs bloedverlies tot week 8. Maar toch is alles goed!
iedereen ervaart het anders. Ik zal voor je duimen??

Hoi hoi,
hier ook vanaf de 1e positieve test eigenlijk geen kwaaltjes.
Dus ik snap dat dat spannend is.
Ik zou proberen te ontspannen en wachten op de 1e echo, het komt vast goed. Kwaaltjes zeggen niet alles. Bij mijn eerste was ik ziek, zwak en misselijk en nu helemaal nergens last van ( inmiddels 17 weken onderweg)
Heel veel sterkte en een goede echo en zwangerschap gewenst!
Groetjes Siska.

Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was kreeg ik die nacht direct buikpijn, bijna alsof mijn lijf wilde zeggen 'het is echt zo'. Maar nu ruim 20 weken en nergens last van. Niet eens moe, maar ook nooit misselijk of cravings of bandenpijn of wat dan ook. Dus gebrek aan kwalen = genieten! Maak je er vooral niet druk om en wees blij dat je nergens last van hebt!

Ook ik heb mij veel zorgen gemaakt mbt wel/geen kwalen aan het begin van de zwangerschap. Met 11 weken heb ik daar toen ook contact over gehad met de verloskundige en zij zei dat het echt per dag kan verschillen. Het ene moment kan je heel moe zijn om daar vervolgens na 1 dag weken lang geen last meer van te hebben. Zo gaat het met elke kwaal eigenlijk gedurende de hele zwangerschap. Ik ben nu 38 weken en heb dit inderdaad de gehele zwangerschap zo gehad. Het is nu ook nog vroeg voor jou om een echo te krijgen maar misschien dat je na contact met een verloskundige wel gerust gesteld bent. Wat ik eigenlijk wil zeggen is; staar je niet blind op symptomen want ze zeggen eigenlijk niks. (Ik heb bijv. Geen moment last van misselijkheid gehad in mijn zwangerschap terwijl je dat juist zo vaak hoort)

Terug
Bovenaan