Geen symptomen voor NOD

<p>Hallo allemaal,</p><p>Deze maand heb ik besloten om het zwanger proberen te worden "over te slaan". Het gaf mij zoveel rust. Daarnaast sta ik vrijwel iedere maand (direct na de ovulatie) strak van de PMS klachten: veranderde psyche, lichamelijke klachten zoals zere borsten, pukkels, overal pijntjes en enorme trek. </p><p>Deze maand was het anders want ik had namelijk nergens last van. Alleen 5 dagen bruinverlies bij de toiletgang. Toen wist ik al bijna zeker dat ook deze ronde,mijn 8ste ronde een verloren zaak was...</p><p>Morgen is mijn NOD en omdat ik mij er gister bewust van was dat ik nog geen enkele PMS klacht heb heb ik er gistermiddag een 2v5 testje tegenaan "gegooid"..  Negatief!</p><p>Stom natuurlijk om dit overdag en voor mijn NOD te doen!! </p><p>Wie herkent mijn verhaal en bleek zwanger te zijn?</p><p>Groetjes!!</p>
 
Als eerste hoop ik voor je dat je zwanger bent natuurlijk.
maar wat ik wil zeggen is dat als je er op gaat letten je heel veel pms kwaaltjes gaat hebben, waardoor je soms ook kan denken dat je zwanger bent, maar als je er dus minder of niet mee bezig bent dan zal je ook weinig tot geen klachten hebben en dat geld dus ook voor pms.
Als ik jou was gewoon lekker wachten tot nod en wel in de ochtend testen hoor, dat is het beste?.
Ik zelf had 4 dagen voor nod heel duidelijk het gevoel dat ik zwanger was en kon ook echt kooklucht van de buren niet waarderen ;). Ik heb diezelfde dag, gewoon overdag, heel duidelijk positief gestest met kv 2v5. Dat is dus mijn ervaring maar is voor iedereen anders.
Vell succes in ieder geval
 
Dankjewel voor je reactie Dns!
Jaren voordat ik zwanger probeerde te worden had ik erge last van PMS klachten. Deze klachten beïnvloedde mijn leven. Eigenlijk is dit nooit overgegaan en in de periode dat ik zwanger probeerde te worden vertaalde ik deze klachten in het mogelijk zwanger kunnen zijn.
Dit is de eerste maand sinds jaren dat ik geen klachten heb, absoluut geen eetlust,pukkels, zere borsten. Natuurlijk leef ik met het idee dat het niets hoeft te zijn.
Ik zal rustig af wachten, en anders ronde 9 ingaan. 
 
 
Terug
Bovenaan