Geen symptomen

<p>Ik ben 12 weken zwanger maar nog steeds geen symptomen zijn er mensen die die ook hebben en waarbij de zwangerschap goed gegaan is </p>

Ik heb twee keer een zwangerschap gehad en bij beide alleen eerste 3 maand heel moe en wat blauwe aders bij de borsten verder nergens last van op  het laatste last van op slot gaan van bekken en bij allebei tot 36 weken gewerkt als kapster dus  kan wel hoor 

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook nergens last gehad alleen aan het einde van de zwangerschap last van maagzuur. Super zwangerschap was dit. Nu zwanger van de 2de en ben al vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben misselijk! En ben nu bijna 19 weken! Ik zou zeggen geniet er lekker van dat je nergens last van hebt ?

Geniet van je zwangerschap!

Ik ben nu ruim 15 weken en heb ook echt nergens last van. Kan zo vergeten dat ik zwanger ben!
Heb 2 heel goede echo's gehad en het hartje gehoord, dus vertrouw erop dat alles goed zit. Maar ik snap de onzekerheid heel goed en heb daar zelf ook last van op momenten... 

Ik ben nu 19 weken zwanger en heb ook geen symptomen gehad. 
Tot nu toe iedere controle gelukkig het hartje gehoord, dus geniet er van! Denk dat we juist geluk hebben. 

ik heb vrijdag de 20 weken echo ben zo benieuwd!!

Boh meid, geniet er van! Ik had er voor getekend?.
Klachten zeggen echt niets over óf het wel of niet goed zit, ieder lichaam gaat anders om met het HCG hormoon.

Terug
Bovenaan