Geen symptonen meer week 6

<p>Hoi allemaal,</p><p>hopelijk kan ik er wat steun uit halen of herkenning.</p><p>na precies een jaar geleden via ivf zwanger te zijn geraakt en na een kloppend hartje een miskraam te hebben gehad met heel veel complicaties, ben ik pas na een jaar weer zwanger geraakt. </p><p>Nou voel ik me eigelijk heel erg goed en heb ik op vermoeidheid na geen enkel symptoom meer, dit maakt mij onzeker. Bang dat het weer fout gaat en het geloof in mijn eigen lichaam is wel weg. </p><p>Misschien meer meiden die het mee hebben gemaakt en waarbij het  gewoon goed was.</p><p> </p><p>groetjes </p>

Ik heb niet hetzelfde als jij meegemaakt qua achtergrond, maar ik heb wel een zwangerschap gehad compleet zonder symptomen. Ben misschien 1 keer misselijk geweest. Dus probeer niet teveel te stressen, al kan ik me heel goed voorstellen dat dat moeilijk is.. Maar weet dat het kan ook zeker zonder symptomen goed kan gaan! 
Heb je vanwege je achtergrond al gauw een echo?

Hoi hoi,
thanks voor je berichtje, ja over 1,5 week gelukkig! 
Vind het lastig om me gedachten te verzetten maar het moet maar. Zo stom als ineens alle symptonen weg zijn, liever dat ik wat misselijk ben. 

Groetjes 

Symptomen komen en gaan. Rond die tijd waren mijn borsten groot en gespannen en de volgende dagen weer niet. Dikke paniek. In het begin krampen, soms weer niet. Ik had zelfs bloedverlies in week 5 tm week 8. Nooit misselijk geweest (mazzel) en een beetje moe. De echte vermoeidheid kwam pas na week 12. En de zwangerschap is helemaal goed gegaan. Zolang je niet bloed is er niets aan de hand (Ik was ook niet onbevangen want heb een aantal miskramen gehad) maar het kan gewoon zo zijn dat je even niets voelt! Hoop dat je een beetje kan gaan genieten!

Terug
Bovenaan