geen temperatuur verandering, wel eisprong?

hallo allemaal,

het kwam een beetje traag op gang nadat ik clomid had geslikt, maar op dag 17 zowaar een eitje :) wij helemaal blij natuurlijk. Maar ik houd al de hele maand m'n ochtendtemperatuur bij, die zou na de eisprong hoger moeten zijn, maar die veranderd helemaal niet.... volgens de gyn moest ik afgelopen donderdag of vrijdag eisprong hebben (na wat ze op de echo zag hoe ver het eitje was), maar er verandert dus niks... kan het dat ik toch een eisprong heb gehad maar dat mijn temperatuur gelijk blijft? heeft iemand dit wel eens gehad?? we klussen ondertussen rustig door, maar toch...

liefs

Ha Pukje,

Ik heb geen ervaring met temperaturen, dus dat weet ik niet. Misschien is het slim als je ovulatietesten gaat gebruiken. Dan weet je van tevoren wanneer je eisprong plaatsvindt en dus niet achteraf, zoals bij het temperaturen inderdaad het geval moet zijn.
Bij www.sensitest.nl kun je goede en goedkope testen krijgen. Die website was een tip die ik op dit forum heb opgedaan en ze zijn echt prima.
En verder zou ik bij de gynaecoloog vragen of je een eisprong gehad kunt hebben zonder temperatuursverhoging.

We zitten trouwens in hetzelfde schuitje, ik heb vandaag mijn laatste Clomid geslikt. Het was voor mij de eerste ronde met Clomid, dus ik ben erg benieuwd hoe het gaat aanslaan en of mijn cyclus korter wordt. Want die was echt heel erg lang.
Spannende tijden dus.

Succes in ieder geval. Ik ben benieuwd naar het antwoord op je vraag.

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan