Geen temperatuurverhoging, eisprong bevestigd met echo!

<p>Hoi,</p><p>Zelf zit ik aan de clomid. Ik ben tot nu toe 4 ronden gevolgd met echo’s.</p><p>Afgelopen maandagochtend vroeg eitjes van 13 en 14mm. Dinsdagochtend positieve ovulatietest (klopt tot nu toe altijd). En woensdagavond denk ik mijn eisprong gevoeld. Donderdag einde van de ochtend inderdaad op de echo te zien dat de ovulatie was geweest.</p><p>De afgelopen keren zijn de follikels bij 21mm gesprongen en progesteronwaarde was 36, dus een goede eisprong.</p><p>Nu zijn de follikels deze ronde misschien maar 17/18 of 19mm geweest, er vanuitgaande dat ze ongeveer 2mm per dag groeien. De arts gaf ook aan dat het mogelijk is dat deze keer ze niet rijp genoeg kunnen zijn geweest.</p><p>Nu zie ik echter geen temperatuurstijging, betekent dat het eitje of de eitjes niet rijp genoeg zijn geweest? Of zegt dat niets.</p><p>Ben benieuwd naar jullie mening.</p><p> </p>
 
Dank je voor je reactie.Dat vind ik ook. Of het betekent dat de eisprong niet goed is of ik doe iets verkeerd in het temperaturen, is immers vakantie.
 
‘S ochtends als ik wakker word. Rectaal en rond 7u. Soms moet ik eerst plassen, maar probeer altijd direct in bed.
 
Hoeveel dagen na de ovulatie moet de temperatuur stijgen? Hij lijkt nu wat te gaan stijgen namelijk (3 dagen na ovulatie).
 
Terug
Bovenaan