geen test durven doen ;-(

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

Inmiddels 2 dagen overtijd!vorige week maandag dus een klein positief getest en donderdag niet zwanger getest. Dus ging er al beetje van uit dat het deze maand niet gelukt was maar nu nog niet ongi. kan misschien door de spanning komen maar heb nu super veel afscheiding, had ik bij de eerste zwangerschap ook, zo erg dat ik er een schimmelinfectie van kreeg. maar huisarts zei toen dat het veel voorkwam bij zwangere vrouwen!dus hoefde me niet te schamen!
Ik heb wel echt gevoel dat ik zwanger ben!Hoop het ook zo!heb in mijn hoofd het idee om donderdag te gaan testen eigenlijk durf ik het niet zo goed!Bang dat het toch niet zo zal zijn, terwijl de tekenen er wel zijn dat het zou kunnen! pfff wat een week was dit. Nog steeds geen nieuwd over wanneer mijn moeder thuis komt vanuit Zweden. Morgen wordt er onderzoek gedaan naar oorzaak. hopelijk komt ze gauw thuis en kunnen we afscheid nemen en langzaam aan doorgaan.wou jullie nog erg bedanken voor jullie lieve reacties!
liefs neomi

Hee Neomi85,

Allereerst heel veel sterkte met het verlies van je moeder!

Maar wbt de clearblue testen, die zijn niet zo heel gevoelig naar mijn idee dan.
En ik meen dat je voor je NOD getest hebt daarmee.
Dus ik wil je geen valse hoop geven, maar ik wil je wel zeggen dat je toch zwanger kunt zijn.
Ik had het met mijn vorige zwangerschap ook.
Op de dag van NOD niet zwanger getest, en 2 dagen later wel zwanger getest.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Ik duim voor je!
En natuurlijk heel veel suc-6 met testen!!!

Liefs,

Hey Neomi,
Fijn om weer een berichtje van je te lezen. Ik snap je angst qua testen echter met twee dagen overtijd moet een "old school" test HCG kunnen traceren hoor. Ik heb mijn digi nogsteeds niet gebruikt. Ik ben bang dat er niet zwanger op komt te staan wat nergens op slaat want na drie knal positieve KV testen kan ik er toch echt niet omheen:) Ik zou zeggen; raap alle moed bij elkaar en doe een test. Dan heb je in dit opzicht in ieder geval duidelijkheid en rust.
Sterkte meid en ik ga ook voor je duimen!

Liefs

ik snap je twijfel, het is superspannend zeg! misschien is donderdag wel een goede dag. geef je het nog even de tijd. maar mijn ervaring is wel: je gevoel liegt niet! dus als je je zwanger voelt...succes! en sterkte!

liefs, Hes

Ja wij hopen het ook zo!Het is zooooo welkom, en tevens zou het mij goed kunnen helpen voor afleiding, lekker met baby; spulletjes bezig zijn!Heerlijk!Maar nog even wachten dan weten we het helemaal zeker!
Little3; bedankt voor je reactie meid. als je al 3 testen gedaan hebt kan het bijna niet missen toch;-) maar snap je spanning hoor!als ik ook zwanger ben dan zijn we allebei september 2011 toch..?dat zou wel leuk zijn he?!

Liefs Neomi

Hey Neomi,
Wanneer ga je nu een test doen? Dan kan ik extra voor je duimen! Het is idd nogsteeds onwerkelijk hoor. Ik ben volgens eigen berekening dan 6 september uitgerekend maar omdat ik er wel weer vanuit kan gaan dat het een geplande ks zal worden kan het ook eind augustus worden... We zullen het zien. Samen zwanger zou natuurlijk helemaal top zijn! duim duim duim!

Liefs Little3

Terug
Bovenaan