geen test meer voor mij,..ben nu wel overtuigd!...eindelijk

Door alle comotie van vanochtend,...ja dames,..ik ben echt een zenuwpees geworden,....heb ik er toch een zwangerschapstest tegen aan gegooid,..Donker rode testlijn,...dus super zwanger!!!!!Ben er nu wel van overtuigd dat het goed gaat daar binnen, anders had ie wel lichter geweest!Hoef ook niet meer te weten of ik volgende wek 2-3 zal krijgen,....maakt me alleen maar onzeker en in die tussentijd zit ik me alleen maar druk te maken,terwijl ik zo moet genieten!
Pffff....mezelf er toch eindelijk van overtuigd en voelt super lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Liefs nance

Ah meis,

Gelukkig heb je rust gevonden.
Toch fijn die bevestiging iedere keer, ik weet het.

Vanmorgen was de MVM mevrouw hier en die deed ook een test. Nou zwangerder kon het gewoon niet zijn.

Dus ook geruststelling hier alom.

Geniet ervan, en die echo heb je voordat je het weet ;)

Liefs

Fijn lieverd, dat je nog toch een beetje rust hebt gevonden, begrijpelijk dat je af en toe toch even die extra bevestiging nodig hebt.....

Lekker genieten nu hoor! En op naar die eerste echooooooo!! Yoehoeeee!! :)

Liefs Lynn.

Hahaha, sorry maar die berichtjes van jou stralen soms totale paniek uit! Wat natuurlijk soms ook zo is. Maar als er hier iemand op het forum zit die onzeker is ben jij het wel he?!
Ik lees je berichtjes elke keer, de titel schreeuwt er al om om gelezen te worden.
Ik hoop dat je de komende tijd je rust een beetje kan vinden.
Begrijp me niet verkeerd, ik leef echt me je mee, maar ik ben een beetje een nuchter type.

Terug
Bovenaan