Geen tijd om te gaan slapen

Hallo iedereen,

Mijn dochter ( 9,5 maanden ) vind het staan helemaal het einde en trekt zich dus overal aan op.
Dit doet ze ook in bed, en als ik haar weer neerleg dan staat ze net zo snel weer op.
Ze kan wel weer zelf naar beneden maar dit doet ze niet.
Ik heb al geprobeerd om haar in het campingbedje te laten slapen ( want daar zitten geen spijlen aan ) maar ook hierin lukt het haar om te gaan staan.
Met slapen heeft ze ook een slaapzak aan, en zelfs dan lukt het haar nog!

Maken jullie dit ook mee?
Hebben jullie tips voor mij?

Ik hoor het graag!

Heel erg frustrerend, maar gewoon laten gaan is vaak een fase van een aantal dagen / weken. Mn vriendin haar dochter deed het ook heel erg
Mijn zoon heeft het een aantal dagen alleen overdag gedaan.

Ze laten zich vanzelf zakken en vallen dan in slaap (al dan niet zittend)

Ik ging elke tien minuten bij hem kijken en legde hem weer neer. Niet treuzelen. Gewoon benoemen... Mama legt je neer... Nu is het tijd om te gaan slapen...... Weltrusten.... en ik ging weer weg. Bleef natuurlijk wel in de buurt want als ze erg moe worden kunnen ze door slappe beentjes zeer vervelend vallen.

Ik heb met de gedachte gespeeld om hem met een centuur van een badjas door zn slaapzak heen, vast te leggen aan zn matras zoals mijn moeder vroeger deed met ons, maar vond dat toch niet zo'n goed plan met het oog op wiegedood.

Nu ben ik helemaal blij dat ik het nietr gedaan heb, want het duurde inderdaad maar een paar dagen.

Sterkte en succes met je meissie

Terug
Bovenaan