Geen TSR

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik had bij de laatste bv totaal geen tsr, er kwamen dus alleen wat drupjes,,(5-10min geprobeerd maar begon vervelend aan te voelen!)  ik geef nu 1 jaar en 11dgn bv en dit heb ik nog nooit gehad!
Hij had vandaag al 3x gedronken zonder probleem!
Hoe kan dit, weet iemand dat??

Gr MJ

quote: mary jane reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-01-2009 14:03:55'));

Niet dat ik weet!
En ongesteld pas over 2weken weer!

MJ

Gefeliciteerd, dan komt het door je ovulatie.

O is dat normaal dan?
Wist ik niet vanochtend ging het gewoon weer goed en net ook!

Gr MJ

Normaal hoor.
De meeste vrouwen merken alleen hun bloeding aan de borstvoeding, maar soms heeft je ovulatie ook invloed (vooral op het toeschieten).

O gelukkig, vond het zo vreemd, ook bij eerdere bv nooit meegemaakt, heb dan ook nog nooit zolang gevoed als nu, schrok er wel een beetje van, normaal is het er binnen een min!
Bedankt Gr MJ

Hoi,

Ik heb de laatste tijd soms ook dat ik de TSR niet voel. Ik geef nu bijna 9 maanden BV.
Sinds een maand kolf ik niet meer op het werk en  voed ik 4 dagen in de week alleen 's morgens en 's avonds  live. Voor 's middags geef ik twee flessen afgekolfde melk (heb nog voor 1,5 maand  MM  in de vriezer) mee voor de creche. De andere drie dagen voed ik wel de hele dag live en dan voel ik soms geen TSR. Zou het komen omdat ik nu minder BV geef?
Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar soms voelt het wel alsof ik het moet worden, maar zet het niet door. Dat zou dus ook daardoor kunnen komen?

Terug
Bovenaan