Geen tut, maar een kroel probleem!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

dit is weer eens wat anders hé?!?! Normaal hoor je altijd verhalen over dat mensen er 's nachts uitmoeten voor t tutje erin te doen, maar wij moeten er regelmatig uit, omdat Dylano zn kroel niet kan vinden.
Hij ligt dan op de grond, aan de andere kant van het bed, of hij ligt er zelf op (maar dat weet hij dan tuurlijk niet)
Wij willen tuurlijk graag van dit "probleempje" af, maar hoe???

Weet iemand dé oplossing??

Ik ben benieuwd...

Groetjes Debby.

Oeps, sorry!!

Een kroel  is een knuffel. Mss is het wel echt Brabants, dat weet ik niet hoor, haha!!

haha, vast brabants, ik kende het ook niet. Maar er is volgens mij geen oplossing voor. Er zijn er die met touwtjes dingen vastmaken, doe dat ajb niet!!
Ik heb met Feline haar speen het zelfde probleem, ach 't went zullen we maar zeggen..

groetjes Maris

Twee dezelfde kroelen kopen en allebei in bed leggen!!

Groetjes Martine

Hey meiden,

het is net of Dylano mij aanvoelt, want vannacht hebben we er niet 1x uitgehoeven omdat hij zn kroel kwijt was.
Maar dat neemt het probleempje niet weg tuurlijk.

Ik denk dat de oplossing van Martine de enige (goede) is. We hebben speciaal 3 dezelfde kroelen gekocht, dus dat zal het probleem niet zijn.
We gaan dus dat maar eens proberen...

Groetjes Debby.

hoi hoi

oh een knuffel! haha...dacht al zoiets!
maar een oplossing heb ik niet,maar wat hier beschreven was leek mij een goeie!

groeten marjo

Hoi Debby,

Wat een leuk woord een Kroel, ha ha.
Ik zou het misschien proberen te gaan afbouwen. Ik weet niet of dylano overdag oo altijd dat ding bij zich heeft, maar dan zou je kunnen proberen om het langzamerhand steeds vaker weg te laten. (Hidde had het zelfde, ik wissel nu elke week met de knuffels in bed zodat ie niet gehecht raakt aan 1 ding. Er liggen er 2 in bed, en die zijn meestal net groot genoeg om niet tussen de spijlen door te vallen)
Mocht je dat toch willen houden dan zou ik er inderdaad meer aanschaffen, dan is de grijpkans iets groter!
Groetjes Lynn en Hidde 18-07-2007

Terug
Bovenaan