Geen uitslag

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Vandaag kon ik bellen voor de uitslagen van de uitstrijkjes, bloed onderzoek en het onderzoek van mijn man z'n zaad..... Toch redelijk gespannen om 13:00 uur het ziekenhuis gebeld en na 3x een antwoordapparaat en 5x in de wacht eindelijk iemand aan de telefoon die naar mijn mening er geen snars van begreep! Ik heel brutaal naar een andere dame gevraagd.....

Die mij vertelde dat ze die info niet per telefoon geven en dat ik een afspraak moest maken voor mijn man en mij bij de fertiliteitsarts! Zo gezegd, zo gedaan!

We hebben nu a.s woensdag een afspraak met niet Dr Geluk maar Dr van der Meer, hij gaat de uitslagen met ons bespreken en hopelijk het verdere behandelplan!
Nou, weer 4 dagen wachten.......

Ik hou jullie op de hoogte! Ben best een beetje teleurgesteld omdat ik toch wel naar vandaag had toegeleefd maar ja.....het is niet anders!

Fijne avond meiden! Liefs Lynn.

Wat jammer meid. Vreemd dat ze dit vorige week niet verteld hebben en meteen een afspraak voor je gemaakt hebben.
Succes woensdag.

Ja idd wel apart. Maar fijn dat je iig niet heel lang moet wachten nu.

groetjes
Wenser

o balen zeg dat je nog geen uitslag hebt. Heel veel succes woensdag. Lees nog steeds af en toe even hoe het met je gaat hahaha

Indd vreemd! Hun zouden in eerste instantie mij bellen maar ik zei: "ik ben aan het werk en dus niet bereikbaar" waarop zij zei: "bel dan zelf even voor de uitslagen en maak dan gelijk voor u beide een afspraak bij de fertiliteitsarts".

Vandaar dat ik toch redelijk teleurgesteld ben..... Ik weet niet waar de fout ligt en het maakt ook niet uit. Het is zoals het is en dus nu maar weet afwachten!

Hey Lynn
jeetje kijk je zo uit naar zo'n moment moet je alsnog een afspraak maken. Vind ik persoonlijk niet netjes hoe het nu is gelopen! Gelukkig is de afspraak snel en gaat er niet twee weken overheen.
Heel stoer van je hoe je ermee omgaat en het meteen omzet in positiviteit! het is inderdaad zoals het is. Knap van je!

lieve groetjes

he balen meid.. 4 dagen duren dan lang..
Succes met wachten!
Je NOD is toch bijna? Hoed gaat het?

Liefs

Thanks lieve Renate,

Mijn nod is indd a.s zondag maar ik denk niet dat het raak is hoor! Heb afgelopen donderdag een testje gedaan en was negatief maar da's ook wel vroeg. Ook dat wachten we wel weer af.... ja toch?

Hoe is het dan met jou? Trek je het allemaal nog een beetje? Ben je er voor je gevoel minder mee bezig dan toen je actiever was op het forum? Blijft lastig he?

Liefs!

Terug
Bovenaan