Geen update, maar wel een vraag...

Vinden jullie onze kids al groot genoeg om naar een concert te gaan van k3 met natuurlijk de nieuwe Josje?

Het lijkt me hartstikke leuk, maar vraag me af of ze al groot genoeg is.

Groetjes Babybelle

Tja, ik denk dat dat een beetje per kind verschillend is.
Ik denk persoonlijk dat ik Daniëlle daar niet mee naar toe hoef te nemen, die van dr zelf al zo druk en heeft geen geduld om lang om 1 plek stil te staan ik denk dat zij de hele zaal door zou rennen of het podium wilt opklimmen.

Maar misschien dat jou kleintje er wel aan toe is?

groetjes van Sonja

Ik vind Eline nog wel te klein hiervoor. Maar ik denk dat dit per kind verschillend is. Eline is vreselijk verlegen en ik denk dat zoveel kindjes bij elkaar ze dat nog niet gaat trekken. Dus voorlopig kijken wij K3 op de tv. (helemaal gaaf he, die K3!!!)

Wij gaan in december naar Het Zandkasteel en daar stond bij vanaf 3 jaar. Maar het ligt helemaal aan het kind zelf hoor. Isabelle is al best bijdehand en zingt ook al mee toch? Dan vindt ze het volgens mij geweldig!

groetjes Maris

ps waar blijft je update?

Benthe is vorig jaar oktober al geweest en wij en zij hebben toen echt genoten. Dus ik denk dat ze er zeker niet te klein voor is. Wij willen in eindhoven ook weer gaan dit jaar.

Het duurt niet te lang en wij hadden expres plaatsen aan de zijkant zodat ze op haar gemak kon dansen, rondlopen en naar andere kinderen kon kijken en we niemand voor de voeten zouden lopen,mocht ze het niet volhouden!!

Ik zou zeggen: gewoon doen!!

Groetjes

ps: waar ga je?

Hoi,

Ik wilde eigenlijk net zo'n soort topic openen.
We hebben een brief van het kdv gekregen over een uitje. Ze willen naar het theater met de voorstelling van Woezel en Pip.
Denk dat ze niet meegaat. Is ook op een dat ze normaal niet naar het kdv gaan.
En we hebben ook niets met W&P, ze kent ze niet.
Ook houdt ze het echt geen uur vol op een stoel!!
Volgend jaar beter denk ik.

Sannemams

Hee Mariska,

Wij gaan ook naar het zandkasteel! Heb er al helemaal zin in want Mette is FAN!(heeft ook een Sassa pop) Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. We gaan naar een klein theathertje en zitten vrij vooraan. Hopenlijk vind ze het niet eng.

gr.Ing

Terug
Bovenaan