Geen vakantiebaby...

Moet weer even een berichtje plaatsen... Na een heerlijke vakantie waarin we echt elke dag geklust hebben én waarin ik aan het eind een ovulatie heb gehad ben ik nu (na een kleine twee weken) helaas ongesteld geworden. Ik word er bij iedere menstruatie verdrietiger van. Ik ben heel realistisch om te weten dat het allemaal niet vanzelf gaat, maar de hoop is zó vreselijk aanwezig. Ik had het echt te gek gevonden als we een 'vakantiekindje' zouden krijgen. Nou ja, dat is dus niet gelukt.
En nu zit ik mezelf gek te maken met 'misschien is het wel een innestelingsbloeding'. Maar ja, dat is mezelf waarschijnlijk alleen maar voor de gek houden.
Heeft iemand daar trouwens ervaring mee? Ik heb al wel wat opgezocht op internet en er is zoveel over te lezen. Maar vooral over innestelingsbloedingen na een paar weken zwangerschap en weinig over een bloeding over het moment dat je ongesteld zou moeten worden.
Nou ja, waarschijnlijk ben ik gewoon echt ongesteld, hoewel het nog niet echt heftig doorkomt en wat bruinrood is.

Wat overigens wel heel goed is, is dat mijn man nu echt gestopt is met roken. Uit zijn zaadonderzoek bleek dat zowel de kwantiteit niet goed was (14 miljoen) als de kwaliteit (26 % beweeglijkheid). Hij rookte ongeveer een pakje per dag, dus dat zaad zal toch echt wel veel beter moeten worden. Helaas duurt het pas 3 maanden voordat we daar echt van kunnen 'profiteren', maar ik ben vreselijk blij dat onze kansen nu hopelijk groter worden.

Nou meiden, ik zal me er maar overheen zetten en met 'goede moed' doorgaan voor de volgende ronde. Ik hoop toch echt dat 2011 ons jaar gaat worden en dat geldt voor alle meiden op het forum.

Liefs, Marieke

Tja, helaas weet ik ook hoe frustrerend het is als je genoeg en op de juiste dagen klust en dan tóch ongesteld wordt...

Wie weet is het stoppen met roken van je man precies dat ene zetje dat jullie nodig hebben om zwanger te worden! Ik hoop voor jou dat dat de oorzaak is!
Wij krijgen woensdag de uitslag van het spermaonderzoek en van mijn eerste onderzoeken. Ik hoop dat ze wat gevonden hebben, want dan kunnen we/ze daaraan werken!

Heel veel sterkte!

Liefs Daisy

Balen dat je weer ongesteld bent geworden.
Wij hebben nu 2 x IUI achter de rug,waarbij je dus zeker weet dat je op tijd bevrucht zou moeten kunnen zijn. Waarom lukt het dan toch niet he? Heel bizar. Fijn dat je man gestopt is met roken,hopelijk helpt het bij jullie om nu wel zwanger te worden
groetjes Fleur

Hopelijk wordt het sperma van je man nu beter. Het schept in ieder geval weer hoop.
Ik wens je heel veel succes met het zwanger worden en het komt hopelijk voor ons allen in 2011 uit, dat zou mooi zijn.

Groetjes,
Krissy

@ Daisy: ben benieuwd naar jullie uitslagen donderdag. Natuurlijk hoop ik voor je dat alles goed is, maar aan de andere kant, als ze wel wat hebben gevonden en dat kunnen oplossen, dan is dat misschien wel dát zetje dat jullie nodig hebben. Laat je weten wat de uitslag is?

@ Fleur: gaan jullie door met de IUI, of over op een nieuwe stap? Hoe dan ook, het gaat hopelijk lukken in 2011

@ Krissy: thanx! Dag 1 en 2 van het stoppen vielen best zwaar, maar hij zet dapper door! Ben dus enorm trots. Jij ook veel succes in 2011.

En morgen moet mijn man weer een nieuw 'potje' inleveren. Volgens mij is dat gewoon een check t.o.v. van het onderzoek in december, want de kwaliteit is natuurlijk pas over 3 maanden verbeterd (hopen we).

En dan op 1 februari weer naar het ziekenhuis voor de uitslag en bekijken hoe we verder gaan!

XXX Marieke

Terug
Bovenaan