(geen/veel) eetlust

A

Anoniem

Guest
Hoi a.s. mama's,

Misschien een rare vraag: ik ben nu 11wk2d zwanger (van de 5e)
Van  week 6 tm 10 was ik heel misselijk, heb er zelfs emesafene tabletjes voor gekregen. (die de vorige zwangerschap NIET hielpen, maar nu gelukkig wel)

Maar nu, ineens, krijg ik zo'n onbeheersbare zin in van alles.
Ik moet mezelf wel dwingen om brood te eten. Dat gaat er  nl  slecht in.

Maar het warme eten van 's avonds, daar verheug ik me om 10u al op.
Het liefst 3x opscheppen.

En vanmiddag stond ik voor de koelkast, had al  een stuk kaas op, een half slaatje
en uit de kast 2 stukken chocola .

Alsof ik van alles in 'moet' halen.

Herkennen jullie dat?

M.

hallo,

Ik had in mijn eerste zwangerschap, die eetbehoefte aan het einde. Ik was met 20 weken 1 kilo aangekomen en mijn 30 weken maar 4. Toen ik ging bevallen, was ik 14 kilo aangekomen! En geloof me, dat is misschien niet veel, maar het was wel door het vele eten.

Nu heb ik juist helemaal geen trek. Ik ben nu 13 weken en 3 dagen en ik ben ruim 4 1/2 kilo afgevallen. Ik weet dat het geen kwaad kan, want bij de eerste viel ik 3 kilo af, maar toen at ik goed. En nu eet ik met moeite. Ik eet 3 x per dag een maaltijd en fruit, maar ik moet mezelf echt verplichten.

Groetjes

En of ik dat herken!
Alleen niet met het avondeten,maar juist met het ontbijt...
Daar verheug ik me met het avondeten al op...

IK heb het geluk dat ik nog geen 1 keer misselijk ben geweest.
En daarom al 7 kg ben gegroeid..nu 11w3dgn zwanger.

Maar goed ik ontbijt echt als een bouwvakker..
Heel veel brood(zo donker mogelijk) met   heeel veeeel kaas...
Hoop dat t nog wat gaat afzakken dat hongergevoel,want zo vliegen de kilo's er echt wel aan...

Succes met de zwangerschappen!

Hallo allemaal,

Ik heb nog steeds wel last van de misselijkheid, gelukkig niet meer zo extreem maar dat doet niks af aan mijn eetlust! Ik heb gewoon de hele dag honger en ik eet ook gewoon wanneer ik zin heb. Nu scheelt het bij mij wel dat ik voordat ik zwanger raakte ondergewicht had dus die extra kilo's mogen hier wel blijven!

Groetjes Brechtje

Ooh ja ik eet alles wat los en vast zit.
Moet er echt op gaan letten anders gaat dat niet
goed komen.
Hoewel ik nog maar een kleine 2 kilo ben aangekomen
althans volgens mijn weegschaal die bij de verloskundige
valt altijd anders uit.

groetjes
Bianca mv Lorenzo.

Terug
Bovenaan