Geen verrassing meer....

A

Anoniem

Guest

Dag lieve allemaal,

sorry dat het even heeft geduurd maar ik ben vrijdag gelijk na m'n controle opgenomen in het ziekenhuis. Ja, schrikken ja. Lag ook binnen het uur daarna op de OK voor een operatie. Ze hebben de boel binnestebuiten gekeerd... maar geen bbz kunnen ontdekken. Waarschijnlijk, maar dat hoor ik woensdag, is het een hele vroege miskraam geweest die zichzelf niet goed heeft afgestoten... zoiets? Zoals ik zeg, na woensdag is er meer duidelijkheid. Nu ga ik weer gauw liggen want ik ben erg beroerderig en voel me ook emotioneel best wel dipperig.. teveel om zo ineens te verwerken.. zwanger, niet goed, operaties, niet zwanger.

Liefs van mij en veel suc6 en sterkte voor de rest...

Sandy (en ook sterkte van mijn mannetjuh...)
xje

Tjonge... das niet niks zeg!
Sterkte.
Ik hoop dat je snel opknapt van de operatie!

En dat je snel er weer positief tegen aan kan kijken.

Mocht je in de tussentijd ff willen klagen ben je hier natuurlijk ook altijd welkom!

Al is het op afstand... wij zijn er voor je!!!

Liefs Bieb.

Wat vreselijk voor jullie.
Ik wens jullie heel veel sterkte.
XXX Phoebe

Hoi Sandy,

Wat een vreselijk naar verhaal! Heel veel strekte en doe het rustig aan, zodat je weer helemaal kunt herstellen.

Liefs,
Es

Tjonge zeg dat is niet niks.
Neem je tijd en doe rustig aan, neem echt de tijd om alles te verwerken.
Veel sterkte, gabrielle.

Meid,
Wat een toestand allemaal zeg, doe inderdaad maar even rustig aan en neem zeker de tijd om het even allemaal te verwerken want dit is niet mis ...
Succes en we denken aan je ..

Liefs Belinda

Tsonge, wat is dat een vervelend nieuws....
Zo blij en dan zo snel weer verdrietig...
Hopelijk kunnen jullie de weg erin vinden en knap je snel op.
Heel veel sterkte toegewenst!

Liefs,

Ginger

Potverdorie meid wat een verhaal. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Jeetje dat is niet het nieuws waar je op zit te wachten. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken hiervan en neem de tijd om het een plekje te geven.

Liefs Sophia

Terug
Bovenaan