geen versch. meer!

Hoi allemaal,
Ik ben Maartje, 29 jaar, 8,5 week zwanger van mijn eerste kindje. Uitgeteld 4 maart 2005.
Ik wilde even op dit forum het volgende vragen: Ik heb 2 weken last gehad van gespannen borsten, misselijkheid. Maar sinds 2 dagen bijna geen last meer. Is misschien wel handig, maar het maakt mij zo onzeker!!! Ben zo bang dat het niet goed is. Kunnen jullie mij verteleln of dit iets normaals is? Ik ben alleenn nog maar hier mee bezig heel de dag en kan aan niets anders meer denken....
Over 2 wk ga ik naar de verloskundige. Heeft iemand een antwoord of misschien iemand die dit ook heeft meegemaakt?

Heel veel groetjes van Maartje
 
hoi maartje,
maak je niet druk meid want het hoort er allemaal bij de ene week kan je het wel voelen en dan tijdje niet meer. het is echt niks om je ongerust over te maken. nog gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan die kwaaltjes zijn ook niet alles ahahah

groetjes bianca
36wkn 4dgn
 
Hey Maartje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had dat ook dat het opeens over was en nergens meer last van had, schijnt heel normaal te zijn dat het wisseld. Als je niet zeker bent kun je altijd even je huisarts of vk bellen dan is het uit je hoofd.

Succes E 20wk 5 dgn
 
Ik had hetzelfde als jij en ik kreeg een miskraam.Er werd tegen mij ook gezegd van meid maak je geen zorgen en dit is natuurlijk allemaal goed bedoeld.Het betekend ook niet dat jij een miskraam hoeft te krijgen,maar wees op je hoede en neem contact op met je huisarts of verloskundige.Misschien kan je eerder een echo krijgen,als je aangeeft dat je je alleen maar zorgen maakt.
Sterkte en liefs Inge
 
Bedankt voor de reacties. Zoals jullie zien kan het nogal uiteenlopen. Nu ga ik maar uit van het goede. Maar in mijn achterhoofd blijft het natuurlijk wel spelen van het zal toch geen miskraam worden? Het enige uitsluitsel zal denk ik toch wel een echo zijn, dus ja. Het is de eerste keer dat ik zwanger ben, dus ook allemaal nog zo onwerkelijk. Vandaag toch weer misselijk geweest in de loop van de dag en ook mijn borsten weer iets of wat gevoeliger. Dus, ik maak me niet al te veel zorgen denk ik maar. Maar toch nog bedankt meiden!!
Groetjes Maartje
 
Maak je maar geen zorgen dan. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad na 7.5 weken en een paar dagen ervoor verdwenen al mijn klachten heel plotseling. Nu ben ik weer zwanger en de eerste weken was ik erg onzeker. Na een week of 8 werden bij mij de klachten ook ineens minder en toen heb ik de verloskundig meteen gebeld omdat ik dacht dat het weer mis was. Die kon me redelijk gerust stellen. Verschil met de eerste keer is dat de klachten minder waren maar niet helemaal weg. Het wisselde ook een beetje van dag tot dag. De ene keer had ik wel zere borsten bijvoorbeeld en de andere keer niet. Na een week of 13 verdwenen alle klachten van het begin en kreeg ik heel andere dingen (maagzuur, dikke voeten). Nu ben ik inmiddels bijna 30 weken zwanger en alles gaat nog steeds goed.
Bij mij hielp het erg toen ik mijn eerste echo kreeg. Vanwege mijn miskraam was dat na 9 weken al.

Groetjes!
Lisa.
 
Terug
Bovenaan