geen versie

A

Anoniem

Guest
Vandaag hebben we de knoop doorgehakt en besloten om toch niet aan de draaipoging te beginnen. Donderdag hebben we een gesprek met de gyn over een keizersnede. Hoop dat het nu wat rustiger in mn hoofd wordt want heb de afgelopen dagen alleen maar ja,nee,ja,nee,ja,nee gedacht en dat was ook niet bevordelijk voor mn nachtrust. Wel gaan we nog verder met voetreflex in de hoop dat hij toch nog wil draaien. Hoop voor alle "stuitliggertjes" dat ze zich toch nog bedenken en de goede kant op gaan draaien.

Weet iemand of ze dan een geplande keizersnede uitvoeren of wachten tot de weeen beginnnen?

Gr. Sam

Fijn dat je je keus hebt gemaakt. Hopelijk brengt dit rust mee.

Volgens mij maken ze dan een afspraak voor geplande keizersnee. Dit omdat ze liever niet opeens in het weekeind of ´s nachts een keizersnee doen. (heb je tenminste wel een uitgeruste dokter.

Maar mochten de weeen beginnen, dan ga je alsnog naar het ziekenhuis en doen ze een keizersnee. Daarom doen ze vaak de geplande keizersnee eerder dan de uitgerekende datum.

Dat wat Simone zegt, is inderdaad wat ik er ook van weet.... Op zich wel een lekker idee, dat het dan eerder gehaald wordt ;)

voor jezelf wel een lekker idee he zo'n knoop doorhakken geeft toch iets van rust in je hoofd, komt allemaal goed meid!

ik heb ook gehoord dat ze dan een keizersnee plannen rond 38/39 weken. Fijn dat je een beslissing gemaakt hebt. Hoever ben je nu??

Het geeft zeker rust nu. Ben erg benieuwd wat de gyn donderdag te vertellen heeft. Dat zou natuurlijk heel fijn zijn als ze hem eerder halen. Ik ben nu 35 wk en 1dag dus dan kan het grote aftellen beginnen (was ik al mee bezig hoor haha). Het lijkt me ook wel fijn om te weten wanneer hij komt. Mocht ik donderdag meer weten horen jullie het natuurlijk.

Gr. Sam

dan zijn wij echt precies even ver, bij mij zijn ze nog niet over een versie begonnen. Ik moet ook donderdag aanstaande weer naar de gyn, ze heeft gezegd dat als de baby met 36 weken (volgende week maandag dus) niet gedraaid is we dan eens gaan kijken. Maar ze heeft het nog nergens concreets over gehad. Maar ik laat haar dus ook niet draaien als ze niet uit zichzelf draait. Hebben we veel gemeen haha.

Mijn zoontje lag in een stuit en is met de keizersnede gehaald.Ik mocht kiezen tussen 2 datums de ene   met 37 wk en 6 dagen en de ander met 38 wk en 6 d.Wij hebben voor de tweede gekozen omdat de eerste op 5 december viel en aangezien er geen medische reden was om het op die dag te doen hebben we een week gewacht.Uiteindelijk braken mijn vliezen 2 dagen voor de geplande datum en heb ik een spoedkeizersnede gehad(die ik totaal niet zo heb ervaren.)De ks is me 100% meegevallen.

Terug
Bovenaan