geen vlees

hallo,

Mijn vriend en ik eten geen vlees en zo onze dochter van 20 maanden ook niet, we eten wel 2a3 keer in de week vis en ik probeer bij elke maaltijd een combinatie te maken van peulvruchten en gewone groenten, ze eet genoeg bruin brood en fruit ze krijgt elke dag 300 ml peutermelk en ze is erg energiek en vrolijk maar ze ziet de laatste maanden zo wit. is er hier iemand die weet hoe dit zou kunnen komen, zijn er hier moeders die hun kinderen ook geen vlees geven en hetzelfde meemaken?

ik lees het graag
 
Wij eten ook geen vlees, geen vis ook. Ik geloof niet dat mijn zoontje (3 jr.)  iets te kort komt, juist omdat we dus altijd vrij veel groente en fruit eten en ook gevarieerd. Ik vervang het vlees door vegetarisch vlees, lekker makkelijk en gezond! Wel doe ik trouwens tussen de middag 2 plakjes worst op zijn boterham, krijgt ie toch iets binnen. Ik geloof dat het voor kinderen in de groei wel belangrijk is.
Ilja
 
hoi ilja,.bedankt voor je reactie.

ze had gisteren ook koorts en ben vandaag naar de ha geweest ,waarschijnlijk heeft ze blaasontsteking, dus na de antibiotica krijgt ze hopelijk haar rode wangetjes weer terug!
 
Terug
Bovenaan