geen volledige navelstreng..

blijkbaar bestaat een navelstreng uit 3 vaten/draden.. Nu isdat bij mij het geval dat deze maar uit 2 bestaat.. nu weet ik niet wat daar de consucenties van zijn.. ze konden mij tijdens de echo ook niet veel vertellen alleen dat het in de gaten werd gehouden.. net weer in het zkh geweest. waarschijnlijk moet ik naar Maastricht omdat ze het daar beter zien. maar ik moest me maar niet druk maken. geen duidelijkheid! moet de 28ste weer terug komen om door iemand anders het te laten nakijken...
Iemand ervaring met een 2dradige navelstreng??? blij als het april is en er een gezond kindje uit is .. Hebben al zooolang gewacht!

pff, kan me voorstellen dat je niet echt gerust bent, ondanks dat ze in het ziekenhuis zeggen dat je je niet druk moet maken. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, als het om je eigen kindje gaat! (en dat wordt na de geboorte alleen maar erger!) (leuk dat ouderschap, maar naast de geweldig leuke dingen die je er hierdoor bijkrijgt, komen er ook heel veel zorgen bij, terecht of onterecht!) (maar goed, het leuke en mooie blijft als het goed is wel de overhand houden!)
Succes met wachten!

Hoi mama in spe ik heb er zelf geen ervaring mee lijkt me erg lastig om zo in spanning te zitten mij buurvrouw had het ook en die heeft een gezonde zoon gekregen
succes en ik hoop dat ze je wat meer kunnen vertellen de 28e
groetjes bambie

Hoi mama in spe, het is jammer dat ze je zo in ongerustheid laten....
het hoeft inderdaad helemaal niets te betekenen dat er maar 2 vaten inzitten. Er worden zoveel kinderen mee geboren waarbij er niets mis is, regelmatig komen ze er pas bij de geboorte achter!!!
Bij het Diagnostisch centrum in Eindhoven doen ze ook uitgebreide echo's, aan de achterkant van het gebouw. daar komt wekelijks een gynaecoloog uit het ziekenhuis van Maastricht. Dus als je voor een uitgebreide echo moet hoef je dus niet perse naar maastricht! Die gynaecoloog is super en kan je alles uitleggen. Kan je misschien even vertellen voordat ze je helemaal naar Maastricht sturen.....
een uitgebreide echo doen ze om dat er normaal 3 vaten horen te zitten, dus dat is afwijkend. Maar hoeft niets te betekenen. maar ze willen uitsluiten dat er verder niets anders afwijkend is wat met bloedvaten te maken heeft, zoals het hartje/ nieren.
Als het goed is hebben ze dat bij de 20 weken echo ook al gecontroleerd bij jou en die was goed, dus maak je vooral niet te druk!
Liefs bowi

idd heel stom dat ze je zo in onzekerheid achter laten.
heel veel sterkte/succes de 28e.
probeer je niet te ongerust te maken. je ukkie zal het hoogst waarschijnlijk gewoon goed maken maar zoals hier boven ook is gezegd, het is iets afwijkends en daarom houden ze t in de gaten. net als mij met mn te kleine baarmoeder. t kan (nog) geen kwaad, maar extra controlle kan inprinciepe geen kwaad.

liefs, do

dat is inderdaad verveelend dat ze geen duidelijkheid geven. Ben helemaal met do eens. Jezelf niet te ongerust maken. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Terug
Bovenaan