Geen voorweeën

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,   ik ben nu ruim 35 weken zwanger van mijn eerste.
Ik lees van jullie veel verhalen over voorweeen en harde buiken. Ik heb dat helemaal nog niet! Is dat erg of gebruikelijk bij een eerste?
Ik las dat voorweeen al wat werk verrichten voor de echte bevalling. Krijg ik het straks tijdens de bevalling allemaal in 1x voor mijn kiezen?

Ik ben ook 35 weken en heb tot nu toe ook nog geen voorweeen hoor, bij Melle kreeg ik ze ook pas 2 weken van te voren, het wil volgens mij nog helemaal niks zeggen.
En wie weet heb je ze wel al heel licht in je slaap maar wordt je er gewoon niet wakker van.

Groetjes ingeborg

ik heb sinds een dag of twee last van dit vreselijke ding.. voorweeen.. bbblleeehhh.

Echt ben maar blij dat jullie ze niet hebben. Ik denk dat het bij mij door het indalen van het kindje komt. Als ik het heb, heb ik zo'n pijn op mijn schaambeen. De tranen staan me in de ogen. Maar ik denk niet dat het met de bevalling minder is omdat je voorweeen hebt hoor. Volgens mijn vk is het gewoon jammer als je ze hebt en zegt het niets over je bevalling.

Geniet maar van de ongestoorde nachtrust!!

liefs gridje

Maak je maar geen zorgen hoor! Ik had ze bij de eerste 3 ook niet, alleen maar handig. Ik heb ze de laatste dagen steeds als ik bezig ben met dingen, da's lekker irritant. Vooral als je voor je gevoel nog zoveel moet.

Francien 36,3 wkn zwanger

hoi hoi
daar hoef je niet bang voor te zijn hoor,ik had bvij de eerste ook geen last van voorween.
daarom ddurt een eerste denk ik ook zo lang.
liefs sil

Terug
Bovenaan