Geen voorweeen!

Dames,
Gisteren dacht ik voorweeen te hebben maar het waren wel degelijk echte weeën! Na een hele dag puffen kwam om 19u de vk. Bij het inwendig onderzoek braken spontaan de vliezen en had ik al 7cm ontsluiting. Dus op naar het ziekenhuis. Rond 23u mocht ik gaan persen totdat bleek dat onze uk te veel omhoog keek. Moest op mn linkerzij de pers weeën wegpuffen, wat een ellende! Uur later mocht ik weer persen maar op den duur bleek dat het niet zou gaan lukken. Baby was toch wat groot en mijn bekken vrij smal. Gelukkig wilde de gyn het eerst proberen met de zuignap en dat is gelukt! Om 1.10u was ie er, onze zoon Bram en hij weegt maarliefst 4285g. We liggen nog ter observatie in het ziekenhuis. Bram doet het heel goed, al is de borstvoeding nog niet op gang. Ik heb nog behoorlijke last van de hechtingen helaas..

Gefeliciteerd met jullie zoontje Bram.

Wat een verhaal ook weer!!! Maar fijn dat Bram het zo goed doet en balen van de hechtingen.

Succes en lekker genieten.

liefs edith

was heel herkenbaar met mijn eigen gevoel,ik dacht toen ook het zijn voorweeen en het waren de echte dus.goed dat je toch de vk heb gebeld.
gefeliciteerd met je zoon bram.hoop dat je snel opknapt.geniet ervan en neem je rust ;-)

Terug
Bovenaan