Geen vrucht te zien 7 weken

<p>hallo allemaal ik heb 15 jan Mn laatste menstruatie gehad en 21 feb een echo omdat ik dacht verder zwanger te zijn als de berekening 5 weken en 2 dagen.</p><p>bij de echo kwam uit de meting wel 5 weken en 2 dagen.</p><p>5 maart terug komen zou ik 7 weken zwanger moeten zijn dus terug voor de echo en daarop was alleen een vruchtzakje te zien dus leeg.</p><p>kreeg de mededeling dat het wss wel af zou komen binnen 2 weken.en anders overleg voor curretage.</p><p>veel op internet gespeurd en zie daar heel veel verschillende verhalen dat het bij de ene wel nog goed zat en bij de andere niet en dat ze na een week of zelfs 2 weken alsnog een vruchtje met kloppend hartje zagen.</p><p>nu heb ik wel dat mijn borsten niet meer gespannen zijn.</p><p>soms wat zeurende pijn in Mn buik maar wss voel ik nu elk krampje omdat ik bang ben dat het niet goed zit.</p><p>ondertussen nog geen bloedverlies gehad en dus niks verloren nog.</p><p>moet morgen bellen naar de verloskundige maar meer hoe t met me gaat.</p><p>en als ik donderdag nog niks verloren ben mag ik nog een keer terug voor een echo.</p><p>dus kortom ik word gek van de stress en zenuwen en hoop dus heel stiekem dat het wel goed zit nog maar ben aan de andere kant heel bang dat het niet goed zit.</p><p>ondertussen wel een dikke buik nog steeds waar niks aan veranderd is.</p><p>wie heeft dit ook zo meegemaakt.</p><p>xx </p>

3 maanden geleden zelfde meegemaakt, kreeg ook heel vroeg een echo met 4,5 week omdat ik daarvoor een miskraam had gehad. 
Bij de echo alleen leeg vruchtzakje te zien wat ook normaal bleek te zijn zo vroeg in de zwangerschap, week daarna terug voor een nieuwe echo en bleek nog steeds leeg te zijn. Bloed gaan prikken en hcg leek te stijgen, helaas toch daarna bloedverlies, vruchtzakje bleek dus leeg te zijn gebleven. Het kan alle kanten op! Ik weet hoe je je voelt dit zijn hele onzekere dagen! Hoop voor jullie dat het uiteindelijk goed komt! 
Ik ben daarna 1 keer ongesteld geweest en nu weer 7 weken zwanger, na 2 miskramen blijft dit voor mij ook een hele onzekere tijd 

ook gehad met 9w een leeg vruchtzakje.. dit was mn 1e echo dus direct duidelijk dat niet goed zat.
toen paar dagen erna controle echo by gyn, en kreeg cyotec pillen mee hiermee verloor ik t vruchtzakje viel opzich mee!
toen na 6w weer ongesteld en daarna weer zwanger en nu is mn kleine man bijna een jaar! 

sterkte

Oh ik begreep je vraag verkeerd bij mij duurde het 2 weken na mijn positieve test, toen kreeg ik bloedverlies en ben ik ook gelijk een soort van vliesje verloren, dus ik heb gelukkig geen pillen hoeven slikken of curettage moeten ondergaan  

Ik denk dat in jou geval het niet goed gaat komen. En dat zit hem in het feit dat je twee echo’s hebt gehad. Op de eerste hebben ze gemeten en 1,5 week later zou er dan echt groei moeten zijn. Aangezien dit er niet is kan je ervan uitgaan dat het waarschijnlijk foute boel is. Veel succes in deze moeilijke tijd ?

Mijn eerste zwangerschap. Dacht 6 weken te zijn. Met het meten van het vruchtzakje was dit 4 weken. Week later moest ik dan terug komen. Toen was het vruchtzakje gegroeid naar 5 weken maar nog steeds niets te zien. Dit was nog steeds niet helemaal vreemd. Week later weer terug dan moest er echt wat te zien zijn. Vruchtzakje was niet gegroeid. 
Uiteindelijk via het ziekenhuis twee dagen later tabletten gekregen. Vruchtzakje kwam er toen na 4 uurtje uit. 
Bij mij duurde het dus 3 weken en 3 echo’s voor ik naar het ziekenhuis gestuurd werd en daar nog een echo gehad. Toen was het vruchtzakje al gekrompen. 
Drie maanden daarna weer zwanger. Nu een lief kindje in mijn armen. 

Terug
Bovenaan