<p>hallo allemaal ik heb 15 jan Mn laatste menstruatie gehad en 21 feb een echo omdat ik dacht verder zwanger te zijn als de berekening 5 weken en 2 dagen.</p><p>bij de echo kwam uit de meting wel 5 weken en 2 dagen.</p><p>5 maart terug komen zou ik 7 weken zwanger moeten zijn dus terug voor de echo en daarop was alleen een vruchtzakje te zien dus leeg.</p><p>kreeg de mededeling dat het wss wel af zou komen binnen 2 weken.en anders overleg voor curretage.</p><p>veel op internet gespeurd en zie daar heel veel verschillende verhalen dat het bij de ene wel nog goed zat en bij de andere niet en dat ze na een week of zelfs 2 weken alsnog een vruchtje met kloppend hartje zagen.</p><p>nu heb ik wel dat mijn borsten niet meer gespannen zijn.</p><p>soms wat zeurende pijn in Mn buik maar wss voel ik nu elk krampje omdat ik bang ben dat het niet goed zit.</p><p>ondertussen nog geen bloedverlies gehad en dus niks verloren nog.</p><p>moet morgen bellen naar de verloskundige maar meer hoe t met me gaat.</p><p>en als ik donderdag nog niks verloren ben mag ik nog een keer terug voor een echo.</p><p>dus kortom ik word gek van de stress en zenuwen en hoop dus heel stiekem dat het wel goed zit nog maar ben aan de andere kant heel bang dat het niet goed zit.</p><p>ondertussen wel een dikke buik nog steeds waar niks aan veranderd is.</p><p>wie heeft dit ook zo meegemaakt.</p><p>xx </p>