geen vruchtbaar slijm wel temp stijging?????

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

ik ben hier lang niet meer geweest omdat ik me alles zoveel aantrok en het zo verslavend was. dus ik dacht als ik nou na mijn eisprong weer ff ga kijken.
nou vanmorgen had ik een temp stijging precies de dag dat ik het verwachte dus we hebben flink geklust. alleen het gekke was ik had geen doorzichtigslijm deze maand???? weet iemand hier wat over?? ben ik nou niet vruchtbaar ofzo.
ik hoop hier wat reacties op te krijgen.
heel veel liefs sappie

oja meiden die zwanger zijn gefeliciteerd en meiden waar het niet bij is gelukt veel sterkte de aankomende maand..

Goedemorgen Sappie,
Misschien ben je 's nachts een keer naar de wc geweest en heb je het niet gemerkt. Ik zag het de vorige keer maar een keer tijdens het naar de wc gaan.
En bij mij is het een soort van weer omgedraaid. Ik had op dag 10 cervix slijm. En op dag 17 ging mijn temp. omhoog. Snap jij het nog. Ik ben vanochtend naar de dokter geweest omdat ik op dag 13 en 14 bloed verloor. Maar hij kon er weinig over vertellen. Alleen dat ik het vruchtbaarst ben tussen dag 10 en 14. Dus nou snap ik het helemaa niet meer. Dus ik ga vanaf vandaag, dag 8 twee weken om de dag klussen. (proberen)
Wie weet blijf dat slijm lekker zitten bij jou en komt het er de komende negen maanden niet meer uit.
Dat zou mooi zijn.
Succes!
Nance

Door al het klussen is dat wat naar buiten kwam waarschijnlikk door je man/vriend geproduceerd! Van binnen heeft vast wel het goede slijm gezeten!

Succes! Ik duim voor je, liefs el.

Terug
Bovenaan