Geen vruchtje

A

Anoniem

Guest
Best allemaal,

Ben gisteren na  Gyn. geweest en kreeg te horen dat er alleen een dooierzak te zien was en geen vruchtje. Moet volgende week terug. Heb hiervoor 3 miskramen gehad, had zo graag gehoopt dat het deze keer wel goed zou gaan. Als er volgende week weer niets is te zien dan zou het weer een miskraam worden. Volgens de berekening ben ik ongeveer 5 weken en dan moet er wel een vruchtje te zien zijn. Ben zo onzeker kan er niet van slapen.

Hebben jullie ook zoiets meegemaakt en kwam er daarna wel een vruchtje of kan ik me beter voor bereiden dat het weer niet goed is.

Veel liefs

Hoi,
wat erg om te lezen, je wilt zo graag een kindje en dan miskramen en nu dit weer.
Ik hebhet niet meegemaakt, maar wil je heel veel sterkte toewensen !!

Liefs Simone

hallo
ik wil je geen valse hoop geven maar als je nog geen 5 weken zwanger bent dan is het op zich niet vreemd dat er nog niks te zien is.bij mij was er met 6 wk en 3 dagen nog een vergrootglas nodig.maar als het weer mis is heb je zolangzamerhand wel recht op onderzoek toch?dan vinden ze misschien een oorzaak en kunnen ze de natuur een handje helpen.
sterkte
groetjes kari

hoi

Wil je geen valse hoop geven net als bovenstaande reactie maar toen ik de eerste echo kreeg was ik pas 5w4d en kon de gyn ook nog niets anders zien dan alleen het vruchtzakje. Een week later moest ik terug komen en was er een kloppend hartje te zien en ben inmiddels 21 week. Dus ik ga heel hard voor je duimen dat het gewoon nog te vroeg was om het te kunnen zien en dat deze zwangerschap goed gaat.

Bedankt voor jullie reactie, ik ben nu toch wel gerust. Kan ik deze week toch nog een beetje slapen. Ik moet volgende week dingsdag naar de gyn.. Hoop dan ook een kloppend hartje te zien. Ik wist niet dat er zoveel kan groeien in een week. Wens jullie een fijne zwangerschap!!!

Ik kan me je onzekerheid zo goed voorstellen...dat wachten lijkt eeuwig te duren.

Hou je vast aan de positieve verhalen en blijf erin geloven.

Heel veel succes!

Terug
Bovenaan