geen vruchtzakje gezien?? iemand ervaring ben erg onzeker nu,aub lees...

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

ik zit met een erg onzeker gevoel,ben 1 week geleden achtergekomen dat ik zwanger ben,dus naar de HA geweest,verweesbrief gekregen voor echo om termijn te bepalen,dat was dus vandaag,maar bij die ZH kon de dokter niks vinden!! hij zag geen vruchtzakje,dus zei hij oftewel ik ben niet zwanger of het is nog erg vroeg om iest te zien,om na een paar weken terug te komen,maar hoe kan ik niet zwanger zijn ik heb 3x positief getest,en heb ook zwangerschapsymptonen.nu ben ik erg onzeker,hoe kan nou dat hij niks heeft kunnen zien kan dat? heeft iemand dit wellens  meegemaakt?

xxx,yos

Hey Yos,

Mijn vriendin heeft hetzelfde nu voor de 2e keer meegemaakt. Vaak is het bij zo'n eerste echo te vroeg. Ze heeft van de 1e zwangerschap een gezonde zoon en heeft net haar 2e echo gehad en er was een hartje te zien.
Uiteraard kan het alle kanten op maar het kan ook zeker zijn dat je wel zwanger bent.

Succes, liefs Jessy

Ik heb het inderdaad wel vaker gehoord, dat er bij de eerste echo niets te zien was.
Waarschijnlijk is het nog te vroeg in je zwangerschap om al iets te kunnen zien op de echo....
Ik neem tenminste aan dat je na je positieve testen geen bloedverlies hebt gehad?
Maar ik kan me je onzekerheid voorstellen, sterkte!

He Yos,

als je minder dan 6-7 weken zwanger bent, kan het zijn dat er nog niets te zien is op een echo. Hoe lang denk je zelf dat je zwanger bent??

Wanneer mag je nu terugkomen?

Blijf om de paar dagen testen, zo lang het streepje niet afneemt, lijkt mij dat je toch zwanger bent, alleen nog heel erg pril...

Sterkte,

gr Yosha

quote: yosha00 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2009 19:07:13'));

He Yos,

als je minder dan 6-7 weken zwanger bent, kan het zijn dat er nog niets te zien is op een echo. Hoe lang denk je zelf dat je zwanger bent??

Blijf om de paar dagen testen, zo lang het streepje niet afneemt, lijkt mij dat je toch zwanger bent, alleen nog heel erg pril...

Sterkte,

gr Yosha

hai yosha

ja ik ben wel minder dan 6 weken,ik mag over een paar weken terugkomen.
heb vandaag weer gestest en weer positief!!
  ik voel me ook superzwanger,maar ja nog een paar weken afwachten voor een andere echo,spannend....

gr yos

quote: yosha00 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2009 19:07:13'));

He Yos,

Sterkte,

gr Yosha

hai yosha

ja ik ben wel minder dan 6 weken,ik mag over een paar weken terugkomen.
heb vandaag weer gestest en weer positief!!
  ik voel me ook superzwanger,maar ja nog een paar weken afwachten voor een andere echo,spannend....

gr yos

Terug
Bovenaan