Geen vruchtzakje

Hoi dames, ik heb zojuist slecht nieuws gekregen. We zijn bij de verloskundige geweest en ze zagen geen vruchtzakje op de gewone echo dus een inwendige echo gemaakt en hierop dus ook niet. Nu zag ze wel een holte naast m'n baarmoeder. Ik moet om half 6 naar de gynaecoloog om te kijken hoe en wat. Was al erg ongerust toen ik bloed verloor die dagen. Morgen gaan we op vakantie dus weet het eventjes niet, maar misschien wel fijn om samen weg te zijn. Ik ben benieuwd wat ik om half 6 te horen krijg. Had zo gehoopt dat we helemaal happy op vakantie konden gaan. Hebben jullie ervaring met een buutenbaarmoederlijke zwangerschap?

Ik kon al eerder komen dus ben alweer terug van ziekenhuis, helaas is het dus een vroege miskraam geweest dus waarschijnlijk toen ik die bloedingen had was het toen al gebeurd. Het blaasje wat ze zagen bij de vk was niks ernstigs dus dat is weer een geruststelling. Maar voor nu is het echt rot en hoop dat ik snel weer mag zeggen dat ik zwanger ben.

Voor jullie allemaal veel succes met de zwangerschap!

Liefs Kim

heej, breek ff in bij de juni mama's, ben zelf mei mama maar ik heb afgelopen maart een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. je testen zijn ontzettend positief maar je hebt een lege baarmoeder dan. bij mij werd er ook gezegd dat ik een vroege miskraam had en lag 3 dagen later met een geknapte eileider in het ziekenhuis en werd met spoed geopereerd. wil je niet bang maken, maar ze kunnen je eileiders alleen op de echo zien als er iets mis, zoals bij een bbz dus. ik had ook last van bloedverlies, niet heel erg maar toen m'n eileider knapte, werd het wel iets erger. ik verloor ook een bloedstolsel en werd heel erg ziek. wat wel een typisch verschijnsel is, is dat je pijn hebt in je linker of rechterzij. zoals ik al zei, ik wil je niet bang maken maar hou jezelf goed in de gaten nu. zodra je ook maar ziek word of pijn in je zij krijgt, trek aan de bel. uiteraard 'hoop' ik voor je dat het wel een vroege miskraam is geweest en je een bbz bespaart blijft... een miskraam is erg verdrietig maar een bbz kan enorm veel ellende brengen. sterkte!!

Terug
Bovenaan