Geen werk, wat nu?

Hallo moms2be,

Zal me even voorstellen: ik ben Mariyati, 27 jaar en in verwachting van ons eerste kindje.
Ik heb afgelopen vrijdag vervelend nieuws gekregen, ik heb geen werk meer.
Ik ben via een uitzendbureau werkzaam en had een leuke baan, maar dat is nu opgehouden, omdat er geen werk meer is.
Ik had er al rekening meegehouden dat het ervan zou komen maar het komt toch wat harder aan dan ik in eerste instantie had gedacht.
Nu ben ik opzoek naar een ander baantje maar dat zal niet echt meevallen, gezien mijn situatie.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Ik weet niet echt wat ik moet doen....

Liefs Mariyati

Zoiezo een uitkering aanvragen.. Want mocht je dadelijk tijdens je zwangerschapsverlof periode nog geen werk hebben krijg je iniedergeval wel geld !!

Groetjes Claudia

hey
Je moet inderdaad wel gelijk een uitkering aanvragen Informeren of je dus recht hebt op een ww uitkering Bij ons kan dat via het uwv weet niet of jullie dat daar ook hebben
Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap ook gehad 3 weken voordat ik verlof had besloot mijn baas een dag van te voren dat mijn contract niet verder verlengd werd
Je moet met die ww uitkering wel blijven solliciteren tot de dag dat je verlof in gaat Heb van verschillende mensen wel gehoord dat ze bij een bedrijf alsnog wel zijn aangenomen met soms wel 30 weken zwangerschap dus het kan wel
Probeer je er niet teveel zorgen over te maken komt vast allemaal goed Succes en laat je nog even weten of het allemaal is gelukt'
mira mv marek en 23 weken zwv ??

Hoi,

En je krijgt in de ww ook een zwangerschaps- en bevallings-verlof uitkering en dan heb je dus 16 weken vrijstelling van solliciteren.
Het is niet echt een leuke tijd om nieuw werk te moeten zoeken, maar niet is onmogelijk.

Veel succes ermee

Terug
Bovenaan